Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
pettynyt
vaihtoehtoja.Saamatta kymmenkunta tavaraa.Onkohan lopettaneet jo toiminnan.Kertokaa,ketkä
saaneet jotain,mistä tavarat tulleet.Jos fiksusta olleet yhteydessä,niin nettiosoite,puhelin-
numero.Kaikki tiedot kelpaa.Maan alle tuntuvat häipyneen.Ovatko missään ilmoittaneet,jatkavatko
toimintaa.Jos niin milloin.
mulle ottivat puhelimella yhteyttä noin 3 viikkoa sitten ja kysyivät että mitä tavaroita pitäisi vaihtaa uudempiin.Ei ole enää sitä numeroa tallella mistä soitti mutta joku ulkomaan suunta siinä oli.Sieltä ne sitten kaikki 11 tavaraa tuli viime viikolla torstaina.Se oli kuulemma joku uusi kaveri joka sielä on ollut pidempään jo firman johdossa ja kertoi että tavaroita toimitellaan ja harmitteli tuota toimituksen kestoa.Ainakin mä sain kaikki tavarani vaikka en ollut itse sinne missään yhteydessä.Tavarat tuli Pixmanialta muistaakseni ranskasta.Ei mulla ole ainakaan mitään valittamista tuon firman suhteen ja kiva kun tulivat viimeinkin.
Re:
Ei tule
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Ei tyytyväinen
Tyhmyyttä on niin kaikenmoista et täällä se tiivistyy
Oot sää kin joku suutanan tyhmä joka väittää et on jotain saanu mut taidat olla vain joku fiksuhuudon tyhmä työntekijä joten tyhmyydet tyhmiltä voi aina jättää huomiotta.Muistakaa mitä roiostoja he ovat olleett ja tällaset tyhmät täällä sit vielä yrittävät kaunistela kilpeänsä.Voi rähmä kyllä on jollekin vähän liian kipeätä tekeävä kun tänne tarvii laittaa omia olemattomia sepustuksia.......
Kivat mulla
Minulta taas puuttuu 1000000 tavaraa ja minun elämässäni ei ole mitään muuta kuin ne puuttuvat tavarat ja olen oikein syntynyt uhriksi! En mieti päivittäin mitään muuta kuin minun puuttuvia tuotteitani koska en voi elää ilman niitä partakoneita ja pelikonsoleita. Minulle tärkeintä elämässä on kaikki elektroniikka ja myös uhrina oleminen! Saan siitä voimaa kun saan ruikuttaa kurjaa kohtaloani! Maailmani musertuu ellen saa niitä nyt ihan heti! Mielestäni minun pitäisi olla se ensimmäinen joka tavarat saa, koska minun tavarani ovat tärkeimmät!
Uskomatonta porukkaa
huijaus
onko kukaan saanut tavaroita sen jälkeen kun sivusto suljettiin
Ei ole tullut eikä näytä tulevan!
Eli on hieman vaikeata liittyä tähän kehumiskuoroon jossa onnelliset tuotteensa saaneet lauleskelevat ja ylistävät tätä yritystä.
Täysin p..ka yritys minun silmissäni niin pitkään kun tavaroita ei ole tullut.
| This discussion has been closed. |
Re:
#1048: -
Kielet saa itekkin vaihdettua tietsikalla! hae googlen kautta ohjeet ja lataa pari ohjelmaa millä vaihdetaan puhelimeen maakodi niin saa suomeksi! ite vaihdoin 3 fiksun nokialaiseen puhelimeen kielt ku ne oli ilmeisesti tilattu Ranskasta! puhelinliike velottaa kyseisestä operaatiosta 30€ per kappale niin kantsii vaihtaa ite! ei oo vaikeeta!