Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
onko joku kussut sinun aamumuroihisi,kun olet jatkuvasti kun persuksiin ammuttu karhu??Siis sinä,joka olet jo tuotteesi saanut,mutta käyt jatkuvasti haukkumassa muita!
Luulisi että olisivat heidän puolella,jotka vielä odot-
tavat,jospa jotain tulisi.Odottavan aika on pitkä.
Sivistystä peliin.
Oma syy
OMAHAN ON SYYNNE, KUN MENITTE HALPAAN.EI TEITÄ KUKAAN PAKOTTANUT LAITTAMAAN pieniä OMAISUUKSIA FIKSUHUUTOON,VARSINKIN KUN "FIKSUN" TILANNE OLI JO PITKÄÄN KAIKKIEN TIEDOSSA.
HUUTAA VAAN PITI ja SAMALLA KIRJOITELLA NIMIÄ ADRESSIIN.
SITÄ SAA MITÄ TILAA.
ETTÄ SILLEE.
Turha sättiä minua,totuus on julmaa.
Re: Oma syy
#1132: EI!"FIKSUN"ASIAKAS - Oma syy
mä olin fiksu kun laitoin rahani ja sain tavarani perille. oikein järkevää ainakin omasta mielestäni!
voitko sä kuitenkin lähteä jo kun sitä on niin monesti täälä pyydetty? olet se sama tyyppi joka täälä on riehunut ja haukkunut muita. olet tosi rasittava, eikö sinulla ole mitään muuta elämässäsi?
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
oletkin näköjään poistanut uhkailuviestejäsi. toivottavasti ne jäivät ylläpitäjille talteen, niin huomaavat että mitä kaikkea olet täälä häiriköinyt ja uhkaillut muita. todennäköisesti saat vain itse porttikiellon tai varoituksen.
Re:
KATRI.MINÄ EN TARVITSE NÄITÄ SIVUJA NYT ENKÄ KOSKAAN OLEN TARVINNUTKAAN?
eikä täälä kukaan meistä muista tarvitse sinun uhkailujasi ja nimittelyjäsi, olet jo pahoittanut monen mielen täälä
Re:
Katri. Sain tietää,että niiden viestien lähettäjien nimet saadaan selville,joita väität minun viesteikseni.Se on hieno asia,AINAKIN MINUN KANNALTANI. JA VALOPÄÄ ON KUULEMMA NIMIMERKKI! ,ellet sitä sattunut huomaamaan.
Re:
Katri. Olin eka,minä olen viestisi lähettänyt eteenpäin jo ajat sitten ,vieläpä kahteen eri paikkaan. Ja toiseen niistä lähetetään viestien kirjoittajien nimet,siis joita sinä syyttät minun kirjoittamakseni,vaikka en ole käynyt koko sivuilla ,kun eilen ja tänään.Nyt tuli vastaasi sellainen ihminen,joka ei alistu sinun väitteiseesi,vaan asia tutkitaan kunnolla.PISTE! TURHA VASTAILLA TÄLLÄ SIVULLA!SILLÄ NYT SULJEN TÄMÄN VIIMEISEN KERRAN.
Hei sinä adressin allekirjoittaja 405,miten sait fiksun sivut näkyviin.Minä en ole sivuja
nähnyt pitkään aikaan.Sulkeutuivat ilmeisesti siihen aikaan ,kun auto huuto loppui.
poistun palstalta.Saat temmeltää mielesi mukaan.se on moro.
turhaa...
Re:
Puhut asiaa Katri! Ihme tyyppi kun ensin riehuu meille tavaransa saaneille ja sitten sanoo häipyvänsä ja tulee silti takaisin heti jankuttamaan samaa juttuansa! On tainnut jäädä levy päälle eikä ole tyypillä muuta elämää!
Onko uutta tietoa tilanteesta?
Jonkinlainen toivo heräsi tuossa kesän aikana, mutta tällä hetkellä olen 98% varma, etten näe koskaan maksamiani tuotteita.
| This discussion has been closed. |
tasajalkaako mun täs pitääs hyppiä ja huutaa kivaa multa ei huijattu ku muutama tonni...ei siis menny ihan kaikkee
joten hyvät sulle autopostaus..jos sait voittos takas..
jään siis odottamaan eläkeikää ja mahdollisia saatavia ,toivottavasti saan ne enneku heitän veivini...