Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re:
Uskokoot ken tahtoo. Ei se Fiksuhuudon asiakaspalvelu olekkaan valehdellut vasta kuin kaksi vuotta!
HALUATTEKO MENETTÄÄ RAHANNE????
Re: HALUATTEKO MENETTÄÄ RAHANNE????
Re: FIKSUKAUPPA.COM
#307: KUSETETTU - FIKSUKAUPPA.COM
jooo..toi näyttääääääääääääääkin ihan huijaukselta koko kauppa
Mitä tehään!
Ikikusetus
Re: Ikikusetus
Sama juttu täällä.Laitoin taas postia checkoutillekkin.Pitävät fiksuhuudon puolta ja väittävät,että toimitukset kulkevat.
Re: Re: FIKSUKAUPPA.COM
#431: Ei kusetettu - Re: FIKSUKAUPPA.COM
Kaikki mikä jotenkin liittyy Fiksuhuudon omistajiin on pelkkää kusetusta. Turhaa on puolustella Fiksuhauppaa! Kaupan omistavat petosta harrastavat osakkaat!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: teksti unohtui
Re:
Onpa tosi hidasta tuo tuotteiden toimitus.Tällä näkymällä minä olen jo vanhainkodissa ennen kuin kaikki tuotteet on toimitettu.Hurrailen sillä ruohonlekkurin kanssa pitkin käytäviä ja huoneeni täytty 22 muusta tuotteesta.
Kaikki pielessä
Jos ihmisillä on yhtään järkeä
Re: Jos ihmisillä on yhtään järkeä
#467: MELLEBEL - Jos ihmisillä on yhtään järkeä
Hei.Oletko saanut yhtään huutamaasi tuotetta? Olit samoihin aikohin huutamassa,kun minäkin.Minun huutamianiani tuotteita pidetään edelleen fiksuhuudon "omaisuutena",vaikka kaikki on maksettu heti laskun tultua (22 kpl)
huijaus firma
#469 huijaus firma
No eikös toinen huijareista pitäisi löytyä Oulusta ??
Re: #469 huijaus firma
Ei kai niistä kukaan "uskalla" enää Sumessa asua,johan sinne olisi eräät "coktailit" lenneet jo aikoja sitten.
Surkeinta asiakaspalvelua ikinä!!
Jos jotain positiivista koko fiksuhuuto-kokemuksesta voi löytää, niin en maksanut itse huudoista senttiäkään... Ilmaishuudoilla huusin ja voitin. Jee... eipä toi paljoa kyllä lohduta.
#471 Re: #469 huijaus firma
niin kullä toinen huijari kävi kuulustelussa
Re: #471 Re: #469 huijaus firma
#473: - #471 Re: #469 huijaus firma
Auttoiko rikosilmoitus yhtään?Minulle siitä ei ole ollut mitään hyötyä,ainakaan vielä.Anna vaan ilmoitti,että rikosilmoitus ei nopeuta tuotteiden toimitusta.
tietoa
| This discussion has been closed. |
Re:
Anna fiksuhuudosta kertoi,että rikosilmoituksen teko ei edistä yhtään tuotteiden saantia.Kaikki tuotteet
kuulemma lähetään,oli sitten tehty rikosilmoitus tai ei.