Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#625: Paveh - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Ja lasku maksetusta Hbx xmissile radio-ohjattavasta, josta oli puhetta ylempänä olevassa emaili kuvassa !
Laitoin viestiä logistiikkakeskukseen.Saapa nähdä tuleeko vastausta.Kiitos kuitenkin sinulle.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#628: Seija - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Kiitos Seija ! On se hienoa kun joku jaksaa edes vaivautua kiittämään. Kaikki ovat epäuskoisia, olin minäkin, mutta tuotteet tulivat !
Syytteet !!
vieras
#615 Syytteet !!
11.01.2012 14:42
Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen
nippuun , tarkoittanee yhteiskannetta ...
Toivottavasti huijarit tuomitaan ....
Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#629: Paveh - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Oletko ihan tosissani,koska tiedän ,että voittajia on jo v,2009,jotka odottavat voittojansa.
On todella hienoa, että tuot esille sellaisia faktoja,että meillä muillakin huutajilla olisi mahdollissuus saada voittomme.
Suuri kiitos sinulle,että jaksat tuoda esille tämän asian.
TOIVOSSA ELETÄÄN SANOI KIRPPU-NIMITTÄIN VAAN MIESPUOLISESSA.
Kiitos Paveh!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#631: Burns - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Itselleni paketit tulivat pixmaniasta, todennäköisesti belgiasta/ranskasta. Ainut ongelma on ettei saanut mitään seurantakoodeja, mutta tuo on pieni ongelma siihen ettei saa tuotteita ollenkaan. Kauan se kesti, mutta itse alan olemaan sujut fuskuhuudon kanssa. Tv:n pitäisi ensi viikolla tulla.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#632: Paveh - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Nyt olen itsekin saanut tavarani pois. Kahdessa erässä tulivat. Emännällä on saamatta mutta eipä ole rikosilmoitusta tehnyt kuten minä.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#633: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
Milloin olet voittanut tuotteet.
Pitäisikö todella tehdä rikosilmoitus,että saa voittamansa tavarat.(sitä pitäisi kysyä ilmeisesti Fiksuhuudolta)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
#634: Burns - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI !
10/2009 voitetut tulivat .
2010 voitetut voitot KAIKKI kerralla kotiin kannettuna
Tein fuskusta rikosilmoituksen törkeän petoksen nimikkeellä huhtikuussa 2010, kun tavarat oli tulematta joulukuusta 2009 lähtien. Kesäkuussa 2010 sain muutaman halvimmista tuotteista, sen jälkeen ei mitään. Kunnes viikko sitten Kaukokiito toi monena päivänä yhteensä n. 20 pakettia kotiovelle. Vielä puutuu muutama tavara ja vasta kun kaikki on toimitettu perun rikosilmoituksen.
Tais tulla Mäntylälle vihdoinkin pakkorako kun poliisit pistin asialle.
Kuinka kauan tarvii odottaa
P.S Kohta peritään isojen korkojen kera
PROVOA
Re:
NIINPÄ.Jospa laittaisit todisteita näkyville saamistasi tuotteista,niin voisi mennä läpikin,muuten EI.
Re:
On se vaan ihme,että jotkut saavat jatkuvasti huutamiaan tuotteita.Minä se vaan odottelen,olen odottanut jo yli 2 vuotta.Täällä on muistaakseni ollut vain yksi,joka on myös laittanut todisteet saamistaan tuotteistaan.Rehellisyys maan perii.
MINUA TOTTA KERTOAKSENI JO V-TUTTAA.
Re: EN USKO
EN kyllä usko eneenkuin näen!! Mulla on saamattta pian 3-vuotta vanhat ja viesteihin ei edes vastata.
Miettikää nyt järjellä miten voi olla käytännössä mahdollista noiden tavaroiden toimitukset 3-vuoden osalta ja kun katsoo sivuja niin ei voi olla todellista.
Ihme kun ne sivut voi ylipäätä toimia rehellisellä pohjalla.
Vaikka jos asiakkaat maksaa toimituskuluja niin tuleehan niistäkin ja kauniita kuvia voi laittaa ilmaiseksi.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: j