Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: petosta
Et voi olla tosissas!! Olet muka saanut ja uusimmat mallit. Katso nyt peliin niin näet siellä valehtelijan tai sit oot fiksuhuudon palkkalistoilla ja samassa petoksessa mukana.
En todellakaan usko kenenkään saavan liki 3-vuotta vanhoja tavaroitaan enää koskaan
Re:
Minä olen lähettänyt mailia ko. logistiikkakeskukseen saamatta minkäänlaista vastausta.Vastauksia ei tule myöskään fiksuhuudon asiakaspalvelusta,mutta sehän ei ole mikään uusi juttu.
Re: Samaa mieltä
Heipä Hei Kohtalon toverit nyt on fiksuhuuto sitten vaihtanut nimeä huutopandaksi, osoite on sama nicosiassa että pitäisi saada kampitettua ennen kuin muita huijataan..
Fiksuhuuto logistiikkakeskus
Re: Fiksuhuuto logistiikkakeskus
#658: Vieläkin kärsivällinen - Fiksuhuuto logistiikkakeskus
Itse sain osoitteen kommenteista Paveh kommentti 625.
[email protected] Samassa komentissa näkyi myös faktaa logistiikkakeskuksen viestistä.Paveh onkin ainoa,joka on pystynyt myös todistamaan "väittensä"
Re: Re: Fiksuhuuto logistiikkakeskus
#659: Seija - Re: Fiksuhuuto logistiikkakeskus
Kiitoksia Seija. Nyt ei kun odotellaan vastauksia ja toimituksia. 1kk aikaa alkaa toimittamaan tavaroita.
Huutopanda ??????
Re: Huutopanda ??????
#661: Vieras - Huutopanda ??????
Re: Huutopanda ??????
#661: Vieras - Huutopanda ??????
Luulenpa SAMA P..SKA ERI PAKETISSA.
Re: Re: Huutopanda ??????
#663: Nyt vieras - Re: Huutopanda ??????
Näkyypä Jussi Mäntylän osoite jossain vaiheessa olleen Percy Street 5,office4.London. Löytyi tämän adressin alku sivuilta.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
Tykkää sinä Guccista ihan rauhassa.Tämä palsta käsittelee fiksuhuudoa.
Tuotteiden toimitukset
fiksuhuuto ja huutopanda
Fiksuhuudon logistiikka?
Multa puuttuu n. 50 tuotetta kesältä 2010. Joten olisin kyllä iloinen jos sieltä tulisi jotain...
Re: Fiksuhuudon logistiikka?
Eipä sieltä enää mitään vastauksia tule,kun ei taida koko firmaakaan enää olla olemassa.
| This discussion has been closed. |
justjust