Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
moi
joillekin ei meinaa mennä kaaliin ollenkaan, että tuon firman toimitusvaikeudet alkoivat siitä arpajaisoikeudenkäynnistä ja nyt taistelevat niiden korjaamiseksi. olen tuota keskustelua lukenut ja ärsyttää suuresti kun pari kiukuttelijaa koettaa levitellä huhuja ja haukkua meitä jotka olemme tavaraa jo TODISTETUSTI saaneet. koettakaa nyt pärjätä sen päänne kanssa ja olla ihmisiksi, minä kyllä tulen puolustamaan tuota porukkaa ja sen he ovat ansainneet kun vieläkin koettavat tavaroita lähettää ja eteenpäin painaa.
Kamera+kaiuttimet tuli ja homma ok!
hahah..
Re: moi
miten arpajaisoikeudenkäynti vaikutti Fiksun toimintaan? sivut olivat auki ja ihmiset huusivat ihan normaalisti ja ostivat huutoja? siis miten tuo vaikutti toimintaan?
Re: Re: moi
No mietippä ite että mitenköhän tuommoinen ajojahti nyt on mahtanut vaikuttaa? On varmasti ollut ilmaista touhua... He ovat itsekin ilmoittaneet sen olevan syynä toimitusongelmiin ja mielestäni se on ihan pätevän tuntuinen syy. Tuskin tekevät vasiten tuota viivettä ja tavaratoimituksetkin on jo moneen kertaan todistettu tällä sivulla.
Re: Re: moi
Etkö sä osaa lukea fiksuhuudon "historiaa" niin tietäisit miten se on vaikuttanut????Kai huomasit,että tuotteiden toimituksessa oli pieni katko.Nyt kaikki taas toimii ja sekös eräitä "luulosairaita" harmittaa.
Tuotteet tulivat
Toivoa on aina.... mutta epätietoisuus jatkuu...
Voisiko joku laittaa yhden/useamman postin seurantakoodin voitosta jonka on hakenut postista? Siinä pitäisi olla lähettäjänä Pixmania. Olisi voinut antaa lisätoivoa....
Re: Toivoa on aina.... mutta epätietoisuus jatkuu...
#809: Lopen kyllästynyt - Toivoa on aina.... mutta epätietoisuus jatkuu...
Minä sain tuotteeni kotiin kuljetukena ilman ennakkoilmoitusta.Ehkä siksi kotiin asti,kun meidän "postipoika" on tosi ystävällinen.Kumpa voisin auttaa sinua jotenkin.Ainakin yksi tuote on lähetetty Belgiasta.Minulla ei ole mitään syytä valehdella sinulle.Olin minäkin jo toivoni menettänyt ja tosi vihainen enkä uskonut niitä jotka kertoivat saaneensa tuotteita.Luulin heitä fiksuhuudon omiksi "kätyreiksi" Lupasin olla kirjoittamatta enää näille sivuille,mutta luettuani epätoivostasi,muutin mieleni.Minä olin maksanut huutamani tuotteet 6/2010. Mäntyläkin kertoi minulle,että he tekevät pitkää päivää saadakseen tuotteita lähtemään,kaikki eivät lähde yhtä aikaa.Älä menetä toivoisi.Soita Mäntylälle,puh.numero löytyy adressin eka sivulta.Mäntylä on oikein kivan tuntuinen,joten aivan hyvin voit soittaa.Lykkyä tykö.
tällaista tekstiä löytyi yhden laatikon sivusta: Name EOLLIS LAB, Bisnes PD BOX 6050, Street EMC BRU Carpo, Zipcole 1934, Country BE. Toivottavasti auttaa edes vähän.
Taisitkin jo saada selville,että tuotteeni lähettäjä oli Pixmania (EOLLIS LAB,Pixmanian "emoyhtiö")
pettynyt
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: pettynyt
Et tainnut sitten muuta ehtiä tekemäänkään,kun istua koneella ja huudella fiksuhuudossa.
Pettynyt
petetty
Arvaa miten on käynyt???
Ei ainuttakaan ole tullut..
taitaa olla samoja lupauksia kuin asiakaspalvelulla on ollut jo liki kolme vuotta...
Re: petetty
Kokemuksesta tiedän,että harmittaa niin hitosti.Luulen,että odottaminen "palkitaan" tai en luule,vaan tiedän.Pirautappa uudelleen Mäntylälle.
Re: Re: petetty
on tässä ooteltu jo 3 vuotta.en ole saanut voittamiani tuotteita.
Eivät ne niitä kaikkia saa kerralla perille, mutta kyllä minä olen jo sinut sen ajatuksen kanssa että ne tulevat sieltä pikkuhiljaa. Sanoihan Mäntylä jossakin, että "Tavarat hankitaan vaikka siihen menisi sata vuotta". Jääräpäisesti ovat kyllä hommiaan tehneet, kun näinkin pitkän ajan jälkeen lähettelevät paketteja vaikka ei varmasti ole helppoa. Muutama tavara tuossa ehti jo tulla reilu viikko sitten.
OHO
nyt jännityksellä hakemaan tuotteita .(40 tuotetta tulematta)
Petetty
Viisi tuotetta tuli neljästäkymmenestä.hyvä alku sekin (halvimmasta päästä)loppuja odotellessa..
Toivoa on sittenkin!!!!
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re:
#800: Juu - Re: Re: Re:
Kettuile mitä kettuilet,mutta OLEN EDELLEENKIN TYYTYVÄINEN MÄNTYLÄN TOIMINTAAN ja lopetankin tämän mielipiteiden vaihdon tähän ja nautin 20:stä fiksuhuudolta saamasta tuotteesta loppuja tuotteita odotellessa.