Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Moro, tuliko tavarat ilman rikosilmoitusta? Oliko "asiakaspalvelu" missään yhteyksissä ennen tavaroiden tuloa?
Minun tavarani ovat tulematta (n. 50 kappaletta) ja mitään tietoa asian suhteen en ole saanut vähään aikaan.
En ollut tehnyt rikosilmoitusta ja en saanut mitään erillistä ilmoitusta En ollut toki mitään heiltä viime aikoina kysynytkään asiasta ja olin ollut viimeksi yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa asiasta maaliskuussa 2010. Tavaroita oli yhteensä 14kpl. Mukava kun tulivat viimein, eli selvästi sielä ainakin edistystä tapahtuu
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Ei oo tullut
ohoh...
ainii..
eilen vastaanotin Canon Ixuksen, jonka olin huutanut 2010 ja pari muuta puuttuvaa tavaraa on tulossa kun niitten logistiikka pyysi ne vaihtamaan uudempiin. Sen jälkeen minä olen sujut. Hyvä että homma skulaa taas!
Kopiot tavaran saapumisesta
Re: Kopiot tavaran saapumisesta
#886: Fuskuun huutaan vaan - Kopiot tavaran saapumisesta
Onhan niitä kopioita laitettu,mutta eihän eräitä saa millään konstilla uskomaan,että tuotteet kulkevat.
Re: Re: Kopiot tavaran saapumisesta
#887: vieras - Re: Kopiot tavaran saapumisesta
Samaa mieltä, tämä on niinkuin hullua kuristaisi. Lukekaa aiempia keskusteluja ennenkuin rupeatte täälä kiroilemasn. Fakta on se että moni on tuotteensa saanut vuoronperään joten eiköhän ne sinnekin vielä tule. Ihan turha kiljua ja huutaa niinkuin pieni eläin kun ovat fiksulla saaneet tosi hyvin tavaraa matkaan viime aikoina.
Re: Re: Re: Kopiot tavaran saapumisesta
#888: - Re: Re: Kopiot tavaran saapumisesta
mä ihmettelen kun täällä puhutaan fiksuhuudon logistiikasta!! ko. firmalla ei ole mitään erillistä logistiikkaa!! itselläni kymmeniä tuotteita saamatta v. 2009-> ! viimeisin asiakaspalvelun viesti mulle 2011 syyskuussa, jossa kertovat ottavansa minuun pian yhteyttä tavaroiden toimittamiseksi! eipä ole ottanut yhteyttä... laittakaapa tänne palevlussa käyttämänne nimimerkit, jotka ootte tavaraa saanu, niin tosi huutajat tietää ketkä on saano! tää ei kosken fiksuhuudon tyyppejä, älkää te laittako listoilta nickejä tänne !
Logistiikka
This comment has been removed by the person who wrote it.
Käyttäjä nimiä
Re: Käyttäjä nimiä
Re: Käyttäjä nimiä
#893: Vieras muka - Käyttäjä nimiä
Enpä tiedä,onko tässä kukaan varsinaisesti puolustanut fiksuhuutoa.Ollaan todettu,että tuotteet alkavat saapua huutajille ja homma on siltäosin hallinnassa.Ei ole meidän syytämme,jos et ole vielä huutamisia tuotteita saanut.On aivan turhaa purkaa kiukkuaan niihin,jotka ovat onnistuneet maksamansa tuotteet saamaan.Ikävä kyllä,tunnut olevan vähän "ulalla"logistiikankin suhteen.Ei tässä nyt itkut auta,ota viimeinkin järki käteen.
P puhetta
Re: P puhetta
#897: Rahat tilille - P puhetta
Kukahan täällä kitisee ??
| This discussion has been closed. |