Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Se on hyvä,että sait tuotteesi.?Tuskin odotit kovin kauan tuotteitasi.Mutta tuo yltiöpäinen kehumisesi menee yli
ymmärryksen.Näkee selvästi,että olet sisäpiirin henkilö.Itse kirjoitan tänne ensikertaa,vaikka olen odottanut tuotteita jo 3 vuotta ja asiakaspalvelu ei viitsi edes vastata asiallisiin tiedusteluihin!?
Joten,se siitä asiallisesta firmasta.
Tottakai toivon, että saan ne voittamani kohteet vaikka osa niistä olisikin vanhoja malleja. Toinen vaihtoehto on se, ettei mitään tule tai firma laitetaan konkkaan eikä silloin sieltä kuitenkaan saa mitään. Tästä johtuen pieni toive elää, että toimittavat joskus jotain.
sai ja ei saanu
Otsikko
Re: Otsikko
sillon ei oltu vielä yhdessä.... ehdot luettu.. taidat kuulua niihin fiksuhuudon ala-arvoiseen porukkaa, kun olet niitten puolella kannattaa selvittää asiat ennen kuin rupee kommentoimaan..
Odottava
Onko mielestänne reilua olla vastaamatta kyselyihin ja olla toimittamatta vuosia sitten oastamia ja maksettuja tavaroita. Ei voi kukaan olla niin hyväsydäminen että on todella tyytyväinen toimintaan.
Moi. Omistaja Jussi Mäntylä vastaa puhelin numerossaan 040-7000002 ja kertoo asioista miksi kaikki on mennyt niin kuin on mennyt niitä haluaville asiakkaille.
Mitä tästä lukee niin vaikuttaa kuitenkin siltä että jotkut sentään ovat saaneet jotain joten lottovoitto heille.
Ja heidän niin sanottu asiakas palvelu ei ole vastannut moneen kuukauteen. Vaikuttaa ainakin minun mielestä sille että ovat jostain syystä kadonneet kokonaan?
Huuhtikuusta 2010 alkaen olen heille lähettänyt varmasti yli 100 kyselyä että KOSKA alkavat tomittamaan maksetut tavarat. Lupailua on kyllä ollut matkan varrella useita kertoja, vastaus "niin nopeasti kuin mahdollista" on toistunut niin monta kertaa että sanoisin suoraa että valehtelevat. Joten oikeastaan sama vastaavatko vai ei koska tuotteitani he eivät toimita se on käynyt jo aikoja sitten aivan selväksi.
Vaikuttaa sille että tämä heidän toiminta enään ei kovin hyvin mene? Huudettavien tavaroiden määrä senkuin pienenee päivä päivältä...ja ei ihme koska porukka alkaa avata silmänsä ja huomaa että tänne ei rahojaan kannatta laittaa.
UUTINEN
| This discussion has been closed. |