HSL:n alennusliput ja oikeus matkustaa ilman lippua säilytettävä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Hei,
Kiitos kommentista. Seniorilipun aikaraja on jo päätetty ja HSL ei sitä siksi muuta. Tässä adressissa halutaan saada myös rollaattorilla liikkuvat ja 65 vuotta täyttäneet alennuslipun piiriin.
Tällä muutoksella taattaisiin se että monien kehitysvammaisten liikkumisesta tulee liian kallista ...
Siksi kirjoitin alle.
Re:
Pakkoko niitä lapsia on tehdä, jos ei ole varaa elättää? Olenko minä velvollinen huolehtimaan sinun holtittoman lisääntymisen aiheuttamista kustannuksista?
Nyt kun minulla on vaunuikäisiä lapsia, niin helpompi on kun ei tarvitse lapsia yksin jättää keskelle ja lähteä vastapalloon lippua ostamaan. Varsinkin kun aika harvoin bussikuskit odottelevat että kaikki ovat paikoillaan, ennen kun liikkeelle lähtevät!
Kyllä metrossa, junassa ja raitiovaunussa on helppo leimata.
Tämä syrjisi sitten terveitä ja pikkulapsien omaavia ihmisiä.
eläkeläisten ja vaikeasti liikkuvien puolesta kannatan ajatusta mutta jos rattailla kulkevilla nuorella teinilimpulla pitää raha jättää mallun punaiseen niin ei. Nytkin väärinkäyttävät bussia koska eivät vaivaa kilometrin matkaa kävelemään.
Re: Re:
Kuulehan trolli: Joku päätti lisääntyä holtittomasti, jonka seurauksena saamme nyt nauttia kommenteistasi. Mutta asiaan: Onko minun lapseni velvollinen maksamaan sinun eläkkeesi kun holtittomasti päästät itsesi vanhenemaan?
Ilmaiseksi koko joukkoliikenne mieluiten!
Esimerkiksi seutulippu on hyvin hinnoissaan tänä päivänä, ei saa hankaloittaa vanhusten tai lapsiperheiden liikkumista. Nykyään terveyskeskuksiinkin on sen verran matkaa, että joukkoliikenteen käyttö pitää olla edullista ja helppoa.
Työttömät taas unohdettu :-(
Niin mutta jos se leimauslaite on bussin keskiosassa ei tarvi mennä eteen. Mutta ne vanhemmat jotka tulee vaunujen kanssa ilmaiseksi, jättää vaunut ja menevät lapsineen vielä istumaan vievät esim ruuhka-aikana muilta tilaa. Vai onko nykyajan ihmiset niin itsekeskeisiä ?
| This discussion has been closed. |