Jatkakaa Salkkarit DVD:itä jaksosta 180
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Kyllä pitää jatkaa 5 boxissa siitä mihin 4 boxi jäi koska eihä siinä oo mitää järkee jättää jaksoja pois välistä kerkee ne jaksot järjestyksessäki boxiin
Re:
No niin munkin mielestä pitäisi jatkaa siitä mihin on jääny, tuo on aivan hullua pompata monta jaksoa etiäpäin. Miksi mulle ei oikein valkene että miksi pitää pompata niin kauas ja jättää jaksoja väliin ??
Re: Re:
Varmaan luullaan että niistä saadaan paljon rahaa... eipä tiedäkkään tämän jutun päättäjät että 2009 jaksoja saa helposti netistä eikä niitä varmaan paljoa osteta... vanhat jaksot taas ovat legendaarisia ja monen mieleen.
Ihana juttu!
Hei,
Kiitos yhteydenotostanne.
Tuotteen julkaisija on päättänyt jatkaa sarjaa uusimmilla jaksoilla. Tulemme saamaan valikoimaamme myös sarjan vahemmat jaksot 181 eteenpäin, mutta emme ole saaneet varmistusta, koska saamme tuotteita varastastoomme.
Tämän vastauksen sain cdon.comilta eräästä palautteesta.. kiitos kaikki jotka allekirjoittivat adressin (vaikka ei ole adressi kyllä minun) ja lähettivät ahkerasti palautetta tai auttoivat muuten vain asiaa! MAHTAVAA!
Kai joku on linkannut tän Facebookin Salatut Elämät-sivuille? Vois nopeuttaa julkaisijan halua laittaa dvd myyntiin, jos on paljon allekirjotuksia.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Alkaa jo riittämään!
MÄ OLEN YRITTÄNYT OLLA SINNIKÄS, mutta ei *kirosana* kohta enää jaksa oottaa millon tulis taas vanhoja jaksoja... vol.6 sisältää samaa shaissea vuodelta 2009... *kirosana* *kirosana* Näin sitä vaan pilataan ihmisen hyvin alkanut päivä!
Vielä pitäis oottaa sitten ainakin marraskuuhun asti, kun tuo vol.6 ilmestyy elokuussa... jollei sitten vol.7 sisällä myös uusia jaksoja. Mun haaveet on kaatunu, olisin halunnu nähä kaikki vanhemmat jaksot Salkkareista kun en niitä ole oikein nähnyt.
VOI *kirosana* KUN EI NYKYÄÄN KUUNNELLA MUIDEN MIELIPITEITÄ... toivon hartaasti ettei vol.5 myy paljoakaan..
*kirosana x100* Mä kun näin viel unta et Salkkari-boksi sisältäis seuraavaks jaksoja vuodelta 2001, joka olis sekin ollut tosi kiva.
salkkarit dvd
Ärsyttävää
Huomenna julkastaan sitten kasa... en viitti täällä alkaa rumasti kommentoimaan, mutta sanotaan nyt pastaa. NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Olisin halunnu nähä vielä paljon vanhoja jaksoja, mutta sellasta tää nykymaailma on: ajatellaan vaa omaa takapuoltaan eikä muiden mielipiteistä.
Hyi hitsi toi palautteen vastaus mitä tulee, jos valitetaan Salkkari DVD:n 2009 vuoden jaksoista. Kirjottais suoraan, että haluamme rahaa aivan helskutisti eikä alkais selittelee mitää. Haistakoon pastan tänkin asian päättäjät :(
| This discussion has been closed. |