kansanedustajien palkan pienennys !!!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sairaanhoitaja olen ja saan kuukaudessa tilille n. 1700€. Tästä sitten vielä pitäisi vähentää. Itku ei auta, kun kaupassa lapset haluais joskus kalaa. Sika-nautajauhelihaa ostan, kun on varaa ja sitäkin jatkan soijarouheella. Kai tässä pitää mennä takas koulunpenkille lukemaan joku muu ammatti. Kohta loppuu tekijät esim. terveydenhuollossa. Kuka hoitaa sitten vaikka kansanedustajia, kun he apua tarvitsevat...
Hei ei unohdeta ministereitä, pitäähän trio ääSsienkin päästä osalliseksi talkoisiin :)
tarjoaako Sipilä seuraavaksi asuntoaan mulle? Hoitajan palkasta jo nyt puolet käteen jäävästä osuudesta menee pelkästään vuokraan. Entä kun ei tule enää lisiä? Leipäjonoonko vaikka teen kolmivuorotyötä, sairaala on auki joka ikinen päivä vuodessa. Oli sitten helatorstai tai sunnuntai. Mä olen todella pettynyt. Ikää alle 30 ja tulevaisuus näyttää ihan hirveitä.
Suututtaa, ei kohta tee mieli valita ihmisiä antamalla heille valtuudet päättää leikkauksista ja samalla tämä kansanedustajaporukka saa joka kerta vain etuisuuksia. Pässinpäät eivät tajua, että leikkaamalla vähätuloisilta he vähentävät ostovoimaa ja heikentävän suomalaista yrittäjyyttä.
He ym näitä huippuideoita Arkadianmäellä kehittävät "kansaa edustamaan" valitut välkyt sekä yritysoptioita nostavat (eli suomen yrittäjyyden kaatajat& suomen ulkomaillemyyvät) nyt vuorostaan talkoisiin eikä aina lapset ja vanhukset sekä keskituloiset työläiset jotka eivät näillä sipilän&co työnkehityslinjoilla jaksa ja raskaat alat saadaan näin yhä houkuttelemattomammiksi.
nyt ne joilla oikeasti on varaa antaa omastaan ja vaikuttaa omalta osaltaan HERÄTYS omalletunnolle! Määrättömiin ei voi viedä ja heikentää vähempivaraisten käyttövoimaa ja elämänlaatua ja puolutuskyvyttömien vanhusten (jotka ovat puolustaneet maatamme itsenäisyyteen, maksaneet elinikänsä veroa) sekä lasten hoitoa, varhaiskasvatusta, koulutusta... Tulevaisuutta.
Nyt satsattava Suomen säilyttämiseen ....suomenhallitukselle nauretaan jo ulkomailla. YT neuvottelut ja palkan ym etujen alennukset yritysjohtoihin, eduskuntaan ei aina niihin jotka yrittävät pitää suomea pystyssä ja käynnissä!!
Suomea pitäis kuitenkin pyörittää 365 päivää vuodessa
| This discussion has been closed. |
Re: entäs hallituksen palkat???
#1: -