kansanedustajien palkan pienennys !!!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: juu,tuplaten pois..
#101: mie ja matti kukkarossa - juu,tuplaten pois..
tä, jos palkka on vain 2323e...bruttona siis...
Olen työtön ja työmarkkinatuella, nyt kiristetään työntekijöitä, työttömiä, vanhuseläkeäisiä, sairaseläkeläisiä ja lapsiperheiltä. Tuloja minulla on 528,08 €/kk+ toimeentulotuki n. 139 €/kk (en aina saa), sairauksia; selkärankareuma, astma, atooppinen ihottuma, krooninen nuha, lääke- ja hajusteallergiat, korkea syke ja korkea diastolinen verenpaine, vatsansuojalääkitys, jne. Mulla ei ole enää varaa ostaa lääkkeitä, kun vasta sitten kun maksukatto on täynnä. Ja vielä heikennetään tilannetta. Pitäisi hoitaa hampaansa kuntoon, sosiaalitoimisto ei maksa ja itsellä ei ole varaa. Kansanedustajat ja ministerit voisivat elää vuoden samalla summalla kuin itse saan, niin tietäisivät miltä se tuntuu.
Kansanedustajienn palkat kelan peruspäivärahan mukaisiksi!
Pannaampa hoitajien ja hallituksen edut, lomat, palkat ja työn kuormittavuus vierekkäin...eikö kukaan tajua mitä "orjatyö" voimaa esim.just hoitajat tekee. SSS-miehetkin joutuu joskus hoidettavaksi sairaalaan...toivotaan että sunnuntainaki joku sen pas..ka vaipan heiltä vaihtaa, pissapussin tyhjentää ja lääkkeet tuo....suihkusta on turha haaveilla.... :/
| This discussion has been closed. |