KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Entäs kansanedustajien lomat?
Virkamiehiltä viedään 1½ viikkoa vuosilomasta eli yli 20%.
Kuinkas paljon kansanedustajien vuosiloma on?
Siitä pois tuo reilu 20%, niin ehtivät paremmin "hoitaa" asioitamme!
Ministerit ja kansanedustajat näyttäköön esmerkkiä kansalle miten säästetään ja kaikki muut isopalkkaiset myös. Aivan kevyesti pystyvät elämään pienipalkkaisen tuloilla puolikin vuotta, siinä sitä säästöä tulisi ja näyttöä kansalle. Kuka on se kansanedustaja joka ensimmäisenä ehdottaa isopalkkaisten palkkoja laskettavaksi. Suomi ei ole enää hyvinvointi valtio jos väität niin, tienaat liikaa.
Miksi allekirjoitit tämän adressin? Koska tässä on kerranki järkeä.
Tasauolisesti myös kansanedustajilta !
Ihan silleen hyvä idea mutta...
tuo teksti jonka kirjoittaja kirjoitti niin on ihan ok. Mutta itse kaipaan enemmän perusteluita kuin kysymyksiä. Miksi? Minkä takia? Jos teksti olisi enemmän uskottavampi ja pidempi niin moni varmaan miettisi enemmän tätä.
Tulee vähän sellainen olo että tää teksti on kirjoitettu ekan ajatuksen vallassa eikä olla mietitty syveellisemmin.
Mutta mistäs mä sen tiedän. Olen vain lukiolainen nuori :D
Enpä usko että päättäjät viihtyisivät enää työssään jos tienaisivat saman verran kuin keskiverto suomalainen.. Voitais palkkoja laskemalla saada niitä ihmisiä sinne päättämään meidän asioista joita oikeasti kiinnostaa tehdä töitä kansalaisten hyvinvoinnin eteen eikä vaan oman rahapussin paksuus ja hieno titteli.
Lisäsäästöä saadaan karsimalla AVUSTAJAT edustajilta !!!
| This discussion has been closed. |
Et sillee