KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Eikö tässäkin olisi voinut tarkistaa oikeinkirjoitusta ennen adressin tekoa? Vaikka olen samaa mieltä asiasta, ei tee mieli allekirjoittaa adresseja jotka vaikuttavat kieliasunsa takia alakoululaisen tekemältä.
Re: Re: Sisältö?
Voisiko joku muuttaa tekstiä hiukan parempaan muotoon niin adressin voi oikeasti luovuttaa eteenpäin? Voin itse myös osallistua muokkaamiseen tarvittaessa...
Re:
Ottaen huomioon vielä sen että kansanedustajathan eivät saa palkkaa vaan palkkiota, joka on verotukseltaan huomattavasti löyhempää. Eli jos esim normaali kansanedustaja saa palkkiota noin 6 tuhatta euroa kuukaudessa ja saa kyseisestä summasta verojen jälkeen yli 5500 kun taas työntekijä joka on itselleen kouluttautumalla suonut kovan ammattinimikkeen ja sen mukana vaikkapa 6 tuhannen euron kuukausittaiset bruttotulot, maksaa veroja huomattavasti suuremman summan kun vastaavan määrän palkkiota saava kansanedustaja.
Kansanedustajat on unohtanut mitä työtä kansanedustaja tekee...
Tällä tavalla että leikellään muilta mutta omat palkat nousee ja omat lomat säilyy ei ole kansanedustamista. Vaan omien etujen edustamista.
Re: vähennys
kansanedustajille samat loma ajat kuten muillakin työntekijöillä. Ei viikonloppu eikä ylityökorvauksia. ei auto eikä asumis ettuuta ja puolet matkoista pitää itse maksaa. eri ruoka yms majoitus etuutta
| This discussion has been closed. |
:-------------D
:--------DDDDDDDDDDD