Konemusiikki kiellettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Miettikää nyt
Niin hyvää trollia itseasiassa, koska kaikki menevät tähän
Re: 99 % internetin tyhmistä ihmisistä pilaavat lopun yhden prosentin maineen
#424: Herkku - 99 % internetin tyhmistä ihmisistä pilaavat lopun yhden prosentin maineen
Agree T. 1%. Tämäkin on niin ilmiselvä rölli, voin vain vetää johtopäätöksen, että ihmiset yksinkertaisesti ovat niin älyttömän tyhmiä. Ei siihen muuta selitystä löydy.
Otsikko
No huh huh
#17: Mirja Kellokoski - Tuota....
Selkeästi adressin aloittaja ja sen allekirjoittajat eivät tiedä mitään konemusiikista.
Itse olen 37-vuotias aktiivisesti konemusiikkia kuunteleva kolmen lapsen äiti, joka on ollut koko elämänsä ajan 100% absolutisti ja joka on 2000-2005 vuonna käynyt hyvinkin usein tanssimassa konemusiikin tahtiin ja aina ilman huumeita.
Konemusiikki ei saa ketään käyttämään huumeita, reivit itsestään eivät saa ketään käyttämään huumeita.
Mistä tahansa tapahtumasta löytyy huumeiden käyttäjiä ja vielä enemmän alkoholin liikakäyttäjiä, jotka saavat tappeluita aikaiseksi tapahtumassa kuin tapahtumassa paitsi reiveissä joissa itse olen käynyt. Mutta alkoholin liikakäyttöähän ei nähdä ongelmana, sehän on normaalia.
Ei voi sanoa muuta kuin hoh hoijaa!
Nyt hei oikeesti
Saako tälle nauraa?
Hahahahaa... Mietin, että näitä ihmisiä olisi kiva oikeesti saada johonkin keskustelu ohjelmiin kertomaan näistä MUTU-tiedoistaan, jonka pohjalta tällaisia adresseja tehdään. Menee ihan samaan kastiin tämän kanssa, että kaikkia pelaajia yllytetään aseiden kanssa heilumaan tai tappamaan muita vaan huvikseen. Adressin tekijän olisi myös syytä miettiä, mitä kaikkee muuta "huumeiden" varjolla tulisi kieltää. Moni huumeiden käyttäjä suosii paljon muitakin palveluja, asioita ja kenties muun kaltaista musiikkia.
Tosin, voitaisiin vaikka kerätä adressi musiikin kieltämiseksi. Samaan voidaan laittaa sitten vaikka postin kieltäminen kokonaan, vaikkakin anonyymi poste restante poistuukin maanantaina. Olisi varmaan syytä kieltää internetti ja miksei sitten samalla oteta mallia Pohjois-Koreasta. MUTU-tietooni perustuen, siellä todella harva käyttää huumeita.
LOL
Vähän sama ku joku väittäsi että me tuohoamme Suomen metsiä joka kerta kun käymme pas*alla. Paperiteollisuus nurin! :DDD
Re: Päivän pelastus
Oon soittanu pianoa 13v ja voin kertoa että se ei todellakaan ole helpompaa :'D
HAHA MITÄ VITTTUA :DD
Konemusiikkiahan kuunnellaa vaa et se nousee päähä :DDD siis juu kyllä aivan totta.
Eiköhä aleta laittaa ihmisiä vankilaa kun ne kuuntelee tietynlaista musiikkia:D
Mitäköhä ihmee homopoppia tai bieberii tänki tekijä oikee kuuntelee..
Musiikkimaku
MEE HOITOON!
LÖL
Ei mitään muuta, jos et itse pidä jostain asiasta niin sitten et pidä. Ei sitä muilta tarvi kieltää.
Olet hemmetin tyhmä, ja tää ei kyllä millään pääse etenee mihinkään. Käytä järkeä tai löydä se oma kadonnut järkesi jostain ojan pohjalta ja hyppää lähimmältä sillalta tehden itsemurha.
Re: OLETKO TOSISSASI?
#12: Jukka Rinne - OLETKO TOSISSASI?
Heh... eiköhän tuo ollut sarkasmia koko addressi.
Just sopivasti kärjistetty että saa kaikki umpimieliset näyttämään entistäkin typerämmiltä. :)
Re: Sananen muista musiikkityyleistä
#33: Sakarias Lehtomäki - Sananen muista musiikkityyleistä
eikun nyt kaikki kuuntelemaan valssia, juomaan pontikkaa pusikkoon ja sit hakkaamaan vaimo.
Re: Pitäiskö itkeä/nauraa!?
#6: Markus Moisio - Pitäiskö itkeä/nauraa!?
Ensimmäinen askel on myöntää ongelma.
| This discussion has been closed. |
Kaikki musiikki kiellettävä