Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kiusaaminen on heti lopetettava...on turha jäädä odottamaan politiikkojen kannanottoja. Juuri sinä ole velvollinen puuttumaan asiaan!
Re: Ei mahda mitään,saavutettua etuisuutta ei saa pois
#2: vääräuskoinen - Ei mahda mitään,saavutettua etuisuutta ei saa pois
pikkusen on älypäillä karannu ajatus alkuperäisestä. Aina voi tehdä jotain, aina !
Niin, ja kiusaaminen oli täällä jo kauan ennen rajojen avaamista, täällä se on aina ollut "kotimaista" tekoa.
Ihmisiä me kaikki ollaan ja ihmisinä käyttäydytään, pidetään oikeasta moraalista kiinni ja pysäytetään kiusaaminen mielummin kun syytellään tuulesta temmattua...
Kokenut itse sekä lapset :(
Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle.
Vanhemmille jaksamisia suuren surun keskellä.
Liian usein sanotaan ettei nähty tai ymmärretty sitä kiusaamiseksi, ja sen annetaan jatkua.
Useimmista koulukiusaajista tulee aikuisena työpaikkakiusaajia ellei asiaan puututa riittävän kovalla kädellä jo kouluikäisenä.
Kiusattu myös
Olin koulukiusattu koko ala-asteen. Siitä tietty jäi jäljet mutta ymmärsin että kiusaaja itse oli heikko ja halusi osoittaa olevansa vahva. En kanna kaunaa siitä enää vaikka aina sen muistankin. Toivon ettei kenenkään tarvitsisi kärsiä kiusaamisesta, se on rikos toista ihmistä kohtaan.
Suomen kouluissa ei opeteta ihmisyyttä ollenkaan vaan jätetään se kotien tehtäväksi. Sen pitäisi kuulua opetusohjelmaan eikä tehdä meistä vain robotteja työmarkkinoille.
Osanottoni Tomin äidille <3
| This discussion has been closed. |