Liputuspäivä kuolleiden lasten muistolle
Ota yhteyttä adressin tekijään
En koe
Re: EN ALLEKIRJOITTANUT
liputus päivä kouluruuan parantamiseksi adressi siihen
-
Equality
Aika elämälle, arjelle, ilolle, surulle ja muistelelmiselle!
Järkevää jos sen avulla jaksaa, pääsee eteenpäin ja pystyy kunnioittamaan elämällään elävien ja maanpäältä kuolleen rakkaan muistoa. On tarpeen myös meidän muistaa kuinka arvokkaita kukin olemme toisillemme, ehkäpä arvotkin hieman rakentuisivat, eikä viitsittäisi purnata pienistä ainakaan pitkään.
Ymmärtäen: n. 5kk.tta sydänverellä kaivaten juuri 18v. täyttänyttä nuorinta Rakasta poikaani Matiasta!
Re: Ieralle
Olen kanssasi samaa mieltä. Ei se suru koskaan mihinkään häviä, se vaan muuttaa vuosien myötä muotoaan. Oman lapseni kuolemasta tulee 21 vuotta ja yhä vieläkin oireilen mitä lähemmäksi lapseni kuolinpäivää mennään. Jotenka...viisi vuotta on lyhyt aika.
Re: En koe
JOO,VAI NÄIN. TOIVON ETTET KOSKAAN MENETÄ LASTA, JA EHKÄ SINULLA EI LAPSIA OLE EIKÄ TULE.
Mutta. Siltikään en allekirjoita. En nää pätevää syytä, mitä liputuspäivä tälle asialle tekisi? Lapsen kuoleman kokeneet muistavat sen ilmankin. Ja kuten joku tuossa sanoikin, niin tasavertaisuuden lisäksi aikuisille vastaava päivä sitten, jos tällainen menee läpi. Kuolema kun valitettavasti on maailman luonnollisin asia..
Sen kun kritisoitte. Voin vielä lisätä tähän, että itse olen juuri tällä hetkellä raskaana. Rv27 menossa ja pelko on joka päivä, ettei vauva elämään asti pääse.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: En koe
minä näin erittäin tarpeellisena kuoleiden lasten muistopäivän. Itseltä menehtynnyt aikuinen nuorimies viime vuonna. Suomessa on niin paljon jo niin joutavia liputuspäivä. Joilla ei omakohtaista kokemusta lapsen kuolemasta,ei tiedä sitä tuskaa mitä vanhemilla on. Hyvä et on enkelilasten muistopäivä hartauksineen ja kynttiläkulkue. Kaunista katseltavaa.
Muistettakoon lapsia
Myös abortti-nimisen toimenpiteen kautta kuolleiden lasten muistopäivää tulisi viettää.
Nämä lapset on menettäneet henkensä mitä julmimmalla tavalla! Äitinsä kohdusta raastettu ulos, monet lapset otetaan ulos palasiksi revittyinä....
Kerran vuodessa voisi sytyttää kynttilän jokaisen näin menehtyneen lapsen muistoksi.
Kynttilä jokaisen lapsen muistoksi jokaiseen kuntaan kirkon portaille.
Surullista on, että monet pariskunnat saavat odottaa kymmenkin vuotta toivomaansa adoptiolasta. Kiinaan, Afrikkaan ja Etelä-Amerikkaan matkustetaan hakemaan lapsia, kun Suomesta on toivotonta saada lapsi. Jokaiselle abortoidulle lapselle olisi ollut ottajat ja hartaasti odottajat. Älköön kukaan vedotko taloudellisiin vaikeuksiin abortin tehdessään, joku toinen voi ottaa lapsestasi vastuun ja hoitaa sitä hyvin.
Työttömille pitäisi järjestää oma liputuspäivä. Ja myös niiden työttömien liputuspäivä, jotka ovat hakeneet vähintään 300 työpaikkaa saamatta edes kutsua haastatteluun.
| This discussion has been closed. |