Adressit.com

Me viihdymme Utissa ja nautimme laskuvarjoista ja lentokoneista !

Ota yhteyttä adressin tekijään

Anne#1 Sep 11, 2013, 18:08

Utti <3

37 vuotta täällä Utissa asuneena, lähes paljasjalkalaisena Uttilaisena, ensimmäiset 6 vuotta varuskunnassa - nousin takajaloilleni puolustamaan laskuvarjohyppääjiä, heidän harrastustaan ja tuomaan julki monen asukkaan ja samaa mieltä kanssani olevan entisenkin asukkaan, hyppääjän ja Uttilaisen mielipiteen asiasta.
Meitä ei "meteli" häiritse, moni meistä asuu hyvinkin lähellä lentokenttää ja rantaa- on myös mökkejä. Nautitaan mekin, nyt ja jatkossa !

Vieras#2 Sep 12, 2013, 08:49
Selvä , allekirjoitettu !
Vieras#3 Sep 12, 2013, 08:57
Selvä, allekirjoitettu
mummo#4 Sep 13, 2013, 03:23
Näin on!!!
Vieras#5 Sep 13, 2013, 04:55

Vietin kaikki lapsuuteni ja varhaisnuoruuteni kesät Utin Vennanniemessä. Kyllä sotilaat, lentokoneet ja laskuvarjohypyt olivat oleellinen ja mieluisa osa unohtumattomien kesien viettoa.

eero markkanen#6 Sep 13, 2013, 09:53

räimälän poikii

siviilipuolen pomppijoita en muista koska aloittivat mutta ljk:n tulon kyllä hagelbergin johdolla.dc kolmosen hyrinään on ollut helppo nukahtaa

Vieras#7 Sep 13, 2013, 13:52

Ari Hanttu

Utin Laskuvarjokerho viettää 50vuotis päiviä 21.9 2013 joten kyllä sieltä taivaalta on alas leijaillut muutama hyppääjä vuosien saatossa. Utti on ilmailun kehto niin se vaan menee . http://fi.wikipedia.org/wiki/Utin_lentoasema

Utti aina <3.ssä#8 Sep 14, 2013, 06:40
Muistan, kun Utista tuli lähtö ja jouduttiin Korian "korpeen" ,kun kuultiin lentokoneen ääni juostiin ulos itku silmässä katsomaan konetta,niin oli ikävä Uttiin ja lentokentän viereen ,ei koneen äänet häirinneet !!
Vieras#9 Sep 14, 2013, 16:48
Ennen Uttilainen,aina Uttilainen.Itsekin muutaman lsv-hypyn hypänneenä näen Utin kehittyvänä hyppykeskuksena.
Vieras#10 Sep 16, 2013, 04:15

Kerrankin asiaa. Valittajien pitää katsoa kotiensa kauppakirjasta, onko kaupat solmittu ennen päivämäärää 2.4.1918, joka on Wikipedian mukaan Utin lentotukikohdan perustamispäivämäärä. Jos ovat muuttaneet alueelle ennen tätä, voivat vain katsoa peiliin; heillä on hyvin selkeästi ollut tiedossa, että se kenttä siellä on.

Vieras#11 Sep 16, 2013, 10:16

Ei häiritse

Olen asunut Utissa n. 20 vuotta, Kuivalassa, asemalla ja varuskunnassa, ja mieleeni ei ole tullut kertaakaan valittaa lentomelusta. Nyt asun muualla Kouvolassa ja ikävä on tullut sitä Utin "melua"!!
Vieras#12 Sep 16, 2013, 12:11
Utissa on kenttä, jolla hypitään aina ja SE KUULUU ASIAAN
Hei me lennetään#13 Sep 16, 2013, 13:21

Utissa lennetään :)

Uttiin kuuluu lentokoneet ja laskuvarjo hyppääjät nyt ja aina!! Minua häiritsee Utissa vain naapuriin muuttaneiden asukkaiden aamusta iltaan räksyttävät koirat!!
Vieras#14 Sep 18, 2013, 11:43
Näin on ollut jo pitkään ja niin pitää myös jatkua. Uudisasukkat tiesivät jo tullessan mitä Utissa tapahtuu.
Vieras#15 Sep 18, 2013, 13:44
Eikö " luonnonsuojelijoilla " ole enää mitään muuta sujeltavaa? Voi pyhä sylvi ja viis tehtaan naista!!!!!!!
oohoo#16 Sep 18, 2013, 14:29

Ilmaa siipien alle

Itse en tuosta ehjästä koneesta hyppimisestä välitä, mutta mielestäni on hyvä, että utissa on jonkin moista lentotoimintaa.
Olisihan se hieman tylsää viikonloppuisin, kun ei olisi taivaalla katseltavaa (:
Vieras#17 Sep 18, 2013, 16:35
Suoimurit häiritsevät paljon enemmän.
Anil#18 Sep 18, 2013, 16:41

Nautin

Aivan ihania kirjoituksia teillä kaikilla. Me pidämme porukalla yhdessä Utin ennallaan tai jopa vielä tehostetaan toimintaa jos mahdollista. Itse en hyppää mutta olen vieraillut tapahtumissa ja ollut maanpuolustuskurssilla joskus nuorena Utissa. Utti on paikkana ja Kouvolalaisena minulle jotakin todella mieluista. On mukava ajatella että meiltä löytyy noin taitavia ihmisiä ja harrastajia .Sanat ei riitä....joten puolustetaan Utin toimintaa kaikin tavoin.
Vieras#19 Sep 18, 2013, 17:29

Mulla ei Kymenlaakson juuri asiaa jos en Utissa kävisi hyppäämässä. Tulee siinä bensaa, syötävää ja juotavaa ostettua samalla kertaa.

uttilainen#20 Sep 19, 2013, 04:35

utti

Utti on säilytettävä viherpiipertäjät kainuun korpeen
Anil#21 Sep 19, 2013, 05:08

nautin

Artsin kirjoituksesta selviää että bensan,syötävän ja juotavan ostosta jää rahaa yrittäjille.Emme voi antaa tämän tapahtua että tällä tavalla yritetään lopettaa Utin toimintaa. Yhden ihmisen etu ei voi mennä kaikkien muiden edelle.
Vieras#22 Sep 19, 2013, 06:24
Antaa koptereiden pörrätä.Se on muuten hienoa katsella kun ne harjoittelevat.
Varjot auetkoon jatkossakin.
Vieras#23 Sep 19, 2013, 06:44
Utti on sellainen paikka jonne lentokoneet ja laskuvarjohyppääjät kuuluvat. Ne ketä häiritsee voivat muuttaa muualle.
Vieras#24 Sep 19, 2013, 06:45
Lentokoneet ja laskuvarjot kuuluvat Utin taivaalle edelleenkin.Niin mukavaa katseltavaa ohi ajaessa mökille,Tirvalle.Ja näkyy niitä silloin tällöin täällä Tirvan taivaallakin.Kesään kuuluu myös taivaalla leijailevat elementit.Äänet ei haittaa,ääniähän elämään kuuluu.
Vieras#25 Sep 19, 2013, 08:28
Ilmailu kuuluu Uttiin, Res Kers. Suomen Ilmavoimista.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi