Mopoautojen ja mopojen rakennenopeudeksi 60 km/h
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Mopokortin ikärajaksi 18 v.
#1: - Mopokortin ikärajaksi 18 v.
Ja kuinkas passka lapsuus sulla on ollu ??? :D
Re: Järkeä?
Kenties katkera vieläkin siitä että jouduit sateella ja pakkasella kyydit sumplimaan
hieno keksintöhän tuo mopoauto on ja niitä ei pidä kieltää
Re:
Jos on varaa ajaa mopoautolla, niin miksei voisi? :D Monet sanoo, ettei mautot kestäisi kovia vauhteja, joo Suomeenhan niitä vaan kuristetaan. Esimerkiksi Ranskassa täysin samat kopit kulkevat 80km/h ! Itellä on mauto, menee noin 55, sopiva vauhti, mä en ainakaan ole senkään kannalla että autoista mautoja, koska mopoautoilla ei ole edes kuollut kuin muutama, omaa tyhmyyttään nekin.. Pahasti sanottu, mutta se on totta. Nykyinen mopoautokortti on hyvä ja antaa hyvät valmiudet. Mopoautoja tosiaan menee helposti lunastukseen, koska esim. pelkkä puskurin ja etukehikon hajoaminen voi kustantaa 3k korjauksen, joten ne menee useimmin lunastukseen kuin henkilöautolla. Osat maksaa paljon enemmän mautoissa.
ihme meininkiä...
No joo.
Ajakaa vaikka 1 vuosi sillä mopolla ja menkää moottoripyöräkouluun ja ostakaa kevari, jos ette jaksa mopolla työntää.
Re: Re: Järkeä?
En mää mistään katkera ole, ihan mopolla oon ajanu joka päivä 3 vuoden aikana eikä vituttanu yhtään. Mopoautoista vain ei yksinkertaisesti ole muuta kun haittaa muille liikenteessä oleville, sama koskee 50cm3 mönkiöitä. Turhia vehkeitä.
Re: Re:
Vaikka onki varaa ajaa mopoautolla niin siltikin se tukkii liikennettä.
Mopot
Re: ...
Sanoppa mulle mopo mikä lähtöö käyntii ja toimii 40asteen pakkases
60km/h
Mopot ovat tarkoitettu kulkemaan noin 60 km/h. Niitä on kuristettu niin että ne kulkevat sen noin 50 km/h. Kuristukset ovat haitaksi moottorin kestävyydelle.
Re: Mopokortin ikärajaksi 18 v.
#1: - Mopokortin ikärajaksi 18
Millainen lapsuutesi on ollut kun olet tuota mieltä asiasta.
Re: Re: Mopokortin ikärajaksi 18 v.
| This discussion has been closed. |
606060