.
Ota yhteyttä adressin tekijään
ohhoijaa..
This comment has been removed by the person who wrote it.
BB-talossa on säännöt ja niissä kielletään (tietenkin) agressiivinen käytös ja BB-talon irtaiston tahallinen rikkominen. Niko rikkoi näitä kumpaakin ja sai rangaistuksen niin kuin kuuluiki. Rangaistus oli vain kaikista kovin, mutta ihan syystäkin!
Ja vielä..
ei nikoa taloon
huoh
Moikka hei!
Jos Nikolle oltais annettu "armahdus" käyttäytymisestään, niin uskoisin että häntä olisi katunut ja pyytänyt anteeksi. Vai oletteko eriä mieltä?
Luen itse väkivaltaisuuden viimeistään siihen kun tartutaan ihmisen kurkusta kuu tai lyödään nokkiin. Mutta onneksi kenellekkään ei tapahtunut mitään. (Esim. Mennyt lasin sirpale jalkaa, kädelle tai naamalle)
jj
re: #36 huoh
Henriikka....
Eli, sinä et pahastuisi jos minä esimerkiksi heittäisin sinua kaljapullolla päähän ? Epäilen hyvin vahvasti.
Jokainen täysi-ikäinen ja täysissä järjissään oleva ihminen käsittää tilanteen vakavuuden ja uhkaavuuden, eikä voi olla tajuamatta häädön väistämättömyyttä.
Olen kuitenkin huomannut että suurin osa Nikon faneista on 13 - 19 vuotiaita teinityttöjä.
Yrittäkää ymmärtää että tuotannolla ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa ! Riskit olivat liian suuret ja jos vielä olisi sattunut jotain toistamiseen, olisi tuotanto ollut helppo syyllistää. Tällöin koko ohjelman tulevaisuus olisi varmasti ollut vaakalaudalla.
Simo...
Ja vaikka kirjoitinkin: "Luen itse väkivaltaisuuden viimeistään siihen kun tartutaan ihmisen kurkusta kii tai lyödään nokkiin." Niin kirjoitin sen lyhyesti. Tottakai jos ihmist tullaan kaljapullolla lyömää päähän niin se on väkivaltaisuutta. Simo.. En ala täällä luettelemaan niin yksityis kohtaisesti.
Mutta ota huomioon että nämä on minun mielipiteitä ja kyllä se on todellakin tiedettävissä että niko häädetään. Kaikkihan sen tietää, että Big Brotheria katsoo monen ikäisiä ihmisiä.
Reason for the removal: pelottaa
HRA I***A V********N!
"Selvinpäin, kännissä, rikosoikeudellisesti asialla ei ole mitään väliä ja piste. Anteeksipyynnöllä ei tässä elämässä rikoksistaan selviä ja piste." Niko Saarinen ei ole tehnyt YHTÄKÄÄN RIKOSOIKEUDELLISESTI rikokseksi katsottavaa tekoa elämässään. Tästä osoituksena hänellä EI OLE rikosrekisteriä. Asian voi tarkastaa nykyisin viranomaisilta, jos ei usko tai tiedä asian oikeaa laitaa. Sen sijaan ON RIKOS väittää jotain henkilöä julkisesti rikolliseksi, kun hän ei sellainen ole! Kannattaisi todella huomioida palstan ohjeistusta: "Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, laiton uhkaus" Olen Niko-fani ja teini-ikäni ajoittuu 80 ja 90-lukujen taitteeseen - aikaan jolloin NIKO SYNTYI! Enkä aivan takuulla ole AINUT!
HRA V********! Seli seli...
"Selvinpäin, kännissä, rikosoikeudellisesti asialla ei ole mitään väliä ja piste. Anteeksipyynnöllä ei tässä elämässä rikoksistaan selviä ja piste." Et puhunut Nikosta, mutta vastasit Hel iG;n sanomaan, joka tarkoitti Nikoa: "eipä se olis kilahtanu jos olis ollu selvinpäin."
Reason for the removal: pelottaa
Niin, et varmasti olekkaan, mutta ellet mekastukseltasi huomannut niin sanoin että "suurin osa". Eli en väittänyt kaikkien olevan teinejä.
Tuossa vielä vähän pohjaa väitteelleni, vaikka Ilkkakin sen jo ehti tänne aiemmin postata.
"Fanclub: Vuoden 2008 BigBrother-asukas Niko.
Koko: 1419 jäsentä
Tyttöjä: 1321 (94 %)
Poikia: 98 (6 %)
Keski-ikä: 16,3 vuotta
Otos: 768 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 16,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 16,9 vuotta "
Eli nopeasti pääteltynä 13-19-vuotiaat pikkutytöt.
| This discussion has been closed. |