Susan Kuronen - lopeta se avautuminen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Just
Kypsää ??? Se äijä on aivan kakara, vai onko valehtelu tapaamispaikasta kypsää.
Entäpä oikeuteenvienti ?? Aivan pelle koko äijä, antaisi Barrosolle vaikka p*****ä jos tämä vain älyäisi pyytää, mun mummissakin on enemmän miestä kuin tossa lampaassa.
Susan Ruusunen(ent. Kuronen) tiesi varmasti kirjan teon aikana että tulee saamaan paljon huonoa mainetta, sekä tuomion. Ei kukaan halua että intiimejä asioita ja kahden keskisiä sanoja ja tekoja tulee julki.
Olen tehnyt päätöksen etten kirjaa osta, lainaa tai LUE. Ruusunen sai tuomion ja hänen tulisi siitä kärsiä, ei valittaa.
This comment has been removed.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re:
Kurjaa on kun lehdet tekevät tavallisista ja epätavallisista ihmisistä hirviöitä mahdollistamalla ala-arvoisin motiivein julkisuudessa
kritiikittömän mustamaalamisen . Matti vaikutti minusta tehneen parhaansa pääministerinä, eikä ihmiseltä pidä odottaa joka alalla ylivertaisia suorituksia. Kyllä jokainen meistä tietää asioita,joita ei kerro mielellään. Mustamamaalaaja pääsee pitkälle sillä , että fiksut vaikenevat aroista ja häpeällisistä asioista. Mutta mustamaalaajilla on kuitenkin yleensä paljon perässähiihtäjiä,iso tietämättömien joukko,joka on röyhkeästi provosoitu mukaan.
IHAN SONTAA TÄLLAINEN! EI KUKAAN VOI VAATIA TOISTA OLEMAAN HILJAA PAITSI OMISTA ASIOISTAAN! EN USKO ETTÄ TÄMÄN ADRESSIN TEKIJÄ ON MATTI VANHANEN, JOLLA ON OIKEUS PYYTÄÄ SUSANNA KUROSTA OLEMAAN KERTOMATTA KAIKKEA PARISUHTEESTAAN! MINUA EI HAITTAA VAIKKA KERTOISIVAT SE**IELÄMÄSTÄÄN SILLOIN KUN VIELÄ OLIVAT YHDESSÄ! SIITÄ VAIN, OIKEUS KYLLÄ ON PUHUA OMISTA ASIOISTAAN KUNHAN SE KÄY MOLEMMILLE!!!
IHAN HÄVETTÄÄ MINUA TEIDÄN PUOLESTANNE, ETTÄ TÄLLAISEN OLETTE MENNEET TEKEMÄÄN!
Re: ei helvetti
Asiaa, k....keli, mikä ruma, läski idiottisonni tuo Matti!
Matti-halinalle
Ei herrasmies tee eroa ilmoittamalla siitä tekstiviestillä.
Kuka, missä, milloin
Kuka on Susan Kuronen?
Mikä kirja? Ei ole täällä meillä kukaan kuullut.
| This discussion has been closed. |
ei helvetti