Pelastakaa Kulttuuritalo Annankatu 6
Ota yhteyttä adressin tekijään
eikö anniksen pitäisi olla suojelukohde? on sen verran vanha ja arvokas rakennus?
hyvä toi sun idea sinänsä, mut anniksen pelkkä ulkonäkö saa haukkomaan henkeä. se on nuorten kulttuuriharrastajien näkönen paikka myös ulkoa, vanha uimahalli ei. jotenkin en osaa nähdä hienoja graffiteja vanhan uimahallin ulkoseinissä...?
itse olen vain muutaman kerran anniksella käynyt ja aina on ollut mukava mennä. siellä ei oo tarvinnu kattella semmosta perusporilaista mulkoilua, vaan ihmiset on ollu aina ystävällisiä. nuoretkin!
samanlaista annista ei ole toista eikä tekemälläkään saa. paikalla on hieno historia ja se on suuri (vaikkakin vanhemmalle väestölle näkymätön) osa porilaista kulttuuria.
sanottakoon vielä, että itse toimin moottoripyöräilyn parissa, en kulttuurin.
Re: Pois vaan
#7: kutsuvat porvariksi - Pois vaan..
Porissa on jo MONEN MONTA tyhjillään olevaa kerrotaloasuntoa, mutta jos teille kermapérséillé ei kelpaa, niin muuttakaa pois. Juuri keskustaan valmistui uusi kerrostalo KOLMEN koulun välittömään läheisyyteen ja taas ollaan uutta taloa rakentamssa. Annis on tärkeä osa nuorten elämää, me kun emme missään muualla saa naamaamme näyttää. Muuten olemme kapinallisia, alkoholisteja, jotka eivät tajua mistään mitään.
Hygieniasta ei käy valittaminen, sillä en kyllä tiedä yhtään bändikämppää tahi kuntosaliakaan missä olisi yhtään sen hygienisempään. Hien haju ei tarkoita, etteikö paikka olisi hygieeninen. Olkaa siis hiljaa jos ette asioista tiedä mitään. Antakaa meidän nuorienkin pitää joskus jotain.
Ratkaisuja löytyy muitakin.
A) Jos annis kaadetaan tulos on se että spray maalaajat maalaavat muualle jonnne ei saa maalaata
B) samalla kun annis kaadetaan riistetään annis muusikoilta ja teatterinuorilta
JA JOS KYSE ON MELUSTA, NI KERROSTALOA EI OLE EDES VIELÄ RAKENNETTU JOTEN SITÄ VOISI SUUNNITELLA VÄHÄN ÄÄNIERISTETYMMÄN NIIN ETTEI SITÄ MELUA KUULU!
Re: Pois vaan..
#7: kutsuvat porvariksi - Pois vaan..
Hei Porvari!
Sinä tarvitset kieliopin peruskurssia.
T.Vassari
Melua tyhjästä?
Minäkin olen sitä mieltä, että Anniksen toiminta on jatkuttava, mutta tämä adressi on typerä ja tarpeeton.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ja kerrostalon rakennuttajalta on turha vaatia ylimääräisiä äänieristyksiä, eivät nimittäin todellakaan halpaa lystiä ole. Toivotaan että tulevat asukkaat ymmärtävät asuntonsa sijainnin haittapuolet.
Ja kuten tässä on jo useaan otteeseen todettu, Annis todellakin on osa Porin kulttuuria ja historiaa ja siellä järjestetään enemmän (ja korkeatasoisempaa) toimintaa lapsille ja nuorille kuin esim. jossakin nuorisotaloilla. Kaupungin pitäisi olla ylpeä tällaisesta paikasta ja sen värikkyydestä.
| This discussion has been closed. |
Ilman Annista minusta ei olisi kasvanut yhtä itsevarma, luova ja yhteiskunnan hyvinvoinnista välittavä ihminen. Ilman Annista en näkisi maailmaa yhtä värikkäänä. Ilman Annista en osaisi käsitellä pelon, vihan ja epävarmuuden tunteita itseilmaisun kautta.