Adressit.com

Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#902 Sep 29, 2010, 22:23

Yli-ihmisrotu mässää meidän rahoilla!

#897: köyhä eläkeläinen - Eläkeläinen 

Elä sinä huoli veitikka nuori, minä olen jo kolmatta vuotta pitkäaikaistyötön, enkä ole saanut senttiäkään korotuksia mistään. Olen jo liian vanha työelämään, mutta liian nuori eläkkeelle, joten olen puun ja kuoren välissä. En saa eläkeläisten etuja vaikka olen vastaavassa tilanteessa kansaneläkeläisiin nähden. Meille yksineläville pitkäaikaistyöttömille ei ole missään vertaistukea, eikä yksikään poliitikko aja meidän asiaa.
Vieras#903 Sep 29, 2010, 22:26

en allekirjoita

kateus paistaa läpi koko tämän ketjun... Toiset vain tyytyvät siihen mitä annetaan ja toiset ottavat mitä saavat. Muistakaapa kuitenkin se, että nämä edustajat maksavat veroja myös huomattavasti enemmän kuin suurin osa huutelijoista. Jokainen kateellinen voi hakeutua eduskuntaan - lopulta itse olette nämä henkilöt sinne äänestäneet.

Ja käsi pystyyn: kuka täällä puhtain sydämin voi väittää, että kieltäytyisi palkankorotuksesta jota tarjotaan? Aina se selkeästi kyrpii kun joku saa mutta itse ei. "Joo, itselle en rahaa pyydä mutta hoitajille pitäisi saada 10%"... Tekopyhyyttä riittää. Kyllä se sopisi mullekin, tosin hoitsuja on monisatakertaisesti enemmän kuin kansanedustajia. Laitetaan kaikille Suomalaisille kerralla 10% palkkaa lisää, nostetaan hintatasoa 20% Suomessa ja menetään kilpailukyky lopullisesti.
Vieras#904 Sep 29, 2010, 22:26

Eduskuntatalolle Pe 8.10 klo 12 alkaen - iltaan asti!

Vieras#905 Sep 29, 2010, 22:27

"kansanedustajien"palkankorotus

Todellisuudessa kyse on puolueenedustajista ja niiden ahneudesta.
Vieras#906 Sep 29, 2010, 22:29

Re: Re: Järki käteen!

#882: marko R. - Re: Järki käteen! 

olet aivan oikeassa ja enemmänkin kuin oikeassa, noista 200 vähintään puolille avustajineen potkut persuksiin ja kortistoon... vaikka kyllähän ne kaikki muualta palkkansa imee koska eivät ehdi  istua eduskunnassa jossa niiden oikea "työ"  on josta ne sitä suurta palkkaa nostavat (toiset eivät saa kuukaudessa sitä minkä nää saa pelkkänä palkankorotuksena ja TYHJÄSTÄ) Kyllä nyt kapinanpaikka ja sillä rahalla mikä noiden 100+avustajat potkittais pois niin kyllä valtion kirstuun isot EURON SETELIT leijailis!

Vieras#907 Sep 29, 2010, 22:29

Re: et allekirjoita?

#903: vieras#1 - en allekirjoita

Tämä onkin ainoa palkansaajaryhmä joka vastaa omista korotuksistaan ja päättää niistä. Kansanedustajuuden pitäisi olla kutsumus - ei lahjomus - jos ei kansa heitä tuomitse, kuka sen tekee?

Vieras#908 Sep 29, 2010, 22:29

Re: en allekirjoita

Osa niistä verorahoista tulee kuitenkin takasin päin, sillä niistähän se palkka maksetaan.

Vieras#909 Sep 29, 2010, 22:29
Tiputus ennemmin, katotaan sitten kuka todella haluaa saada asiat kuntoon!
Harkitaan niitä korotuksia sitten kun ovat saaneet Suomen asiat oikeasti paremmalle mallille.
Vieras#910 Sep 29, 2010, 22:30

Re: Re: Kertokaa adressista toimittajille

#888: Vieras - Re: Kertokaa adressista toimittajille

Kovin on ollut näkymätöntä median taholta tämän asian esiintuominen. Taitaa mediakin olla aika vahvasti poliitkkojen ohjailtavissa.

Vieras#911 Sep 29, 2010, 22:30
ne ei tarvitse mitään palkankorotuksia...
Vieras#912 Sep 29, 2010, 22:31

Rikkaiden ahneus on pohjaton kaivo

Mikä niille oikeen riittää?
Vaikka olen itse ehdokkaan eduskuntavaaleissa, vastustan jyrkästi esitystä palkkioiden korottamiseksi. Nykyään palkkio on vähä vajaa 6000€ ja siihen jokaisella 1000 - 2000€n kulukorvaukset. Kansanedustajat käyttävät maksutta yleisiä kulkuneuvoja mutta laskuttavat kilometrikorvaukset omalla autolla tehdystä matkasta. Eikä se korvaus ole se sama minkä Kela maksaa meille kansalaisille sairaala yms matkoista eli 0,2€/km vaan joku aivan tähtitieellisempi summa. Kansan kusetus saa riittää ja kansanedustajat näyttämään omalla esimerkillään kuinka säästetään.

Vieras#913 Sep 29, 2010, 22:31

Törkeää

Yli 40vuotta olen äänestänyt joka kerran mutta tämän hallituksen toiminta on ollut niin törkeää,että äänestämiseni loppui tähän.Minun valtuuttamanani ei enää yksikään "maalaispoika" Alatalo ym julkkis edustaja lihota rahapussiaan.Yleislakon kannalla olen vakavasti.Sitten vielä vaalien jälkeen ihmetellään kun äänestysprosentti on niin alhainen....huh huh tässä porukassa tyhmyys tiivistyy.
Vieras#914 Sep 29, 2010, 22:31

pirulaiset

Tekisivät edes jotain kansan hyväksi vaan ei. Siellä vaan luetaan lehtiä jos yleensä vaivaudutaan ollenkaan paikalle.Hyi helvetti eikö sinne saada jo nuorempia ihmisiä.He todella tarvitsevat kunnonpalkan millä ostaa taloja ja perustaa perhe.Nykyiset kansanedustajat ovat jo kaikki itselleen saaneet. Ei noita möhömahoja sinne saa äänestää KOITTAKAA NYT HEMMETTI MUISTAA SE KUN TULEE VAALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vieras#915 Sep 29, 2010, 22:35

palkan korotus

Onko yhtään kansanedustajaa,joka joutuisi leipä-jonoon entisellä palkalla tälläisenä aikana?
Vieras#916 Sep 29, 2010, 22:36

Kansankusettajat eivät veroja maksa

Mistä ne maksavat veroja?? Ne, tai pitäsi kai sanoa HE maksavat meidän maksamistamme veroista veroja, jos nyt yleensä kehtaavat maksaa. Heillä on sellaiset veroneuvojat käytössään, etteivät varmaan paljolti vaivaudu veroja makselemaan. Jos joku kokoomuspomo jää ratsiassa kiinni, niin hänen tulonsahan ovat silloin nollaluokkaa!
Vieras#917 Sep 29, 2010, 22:36
Voi ristus sentääsä ei tätä vähäpalkkasten touhuu viitti kommentoida, eihä tää oo ees eka kerta.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#919 Sep 29, 2010, 22:40

Re: pirulaiset

#914:- pirulaiset 

Taitaa ainoat jotka palkan korotusta puolustaa olla itse kansanedustajia tai heidän perheenjäseniään ,ei kukaan tavallinen tallaaja voi tuollaista hyväksyä!!!!!!!!!!!

Vieras#920 Sep 29, 2010, 22:40

Jooo-o

Eipä muuten mene kauan,kun pinna kansalla paukkuu,eli lasi tulee täyteen!Sitten alkaakin olla henkivartijoilla kysyntää!!
Vieras#921 Sep 29, 2010, 22:42

Re: Järki käteen!

#15: - Järki käteen!

Korotus tekee yhteensä noin 1,2 miljoonaa euroa vuodessa, eikä 100 tuhatta kuten muka olit laskenut. Eli pelkkiin kansanedustajien palkkoihin menee noin 15 miljoonaa vuodessa. Siis 200 hengen palkat.

Vieras#922 Sep 29, 2010, 22:43

jotain rajaa

Työttömät saavat kuukaudessa tuon korotuksen veraan rahaa. Hyi hitto!
Vieras#923 Sep 29, 2010, 22:44
En ymmärrä,hyvä alku uusille palkkakierroksille.Mitä isot edellä sitä pienet perässä.
Vieras#924 Sep 29, 2010, 22:44

En nyt ihan ymmärrä....

Mitä siitä saa vastineeksi kansalaiset? Mitä hyötyä niin isosta korotuksesta on? nouseeko kansalaisilla saman kaavan mukaan ansiotason kehitys? Lehdestä suoraan lainattu "että korotukset ovat paikallaan, koska palkkioiden on seurattava yleistä kehitystä, ja työstä on saatava palkkaa" En nyt ihan täysin ymmärrä, mitä tasa-arvoa tässä on....
Vieras#925 Sep 29, 2010, 22:46

Kansanedustajille palkankorotus???

Mielstäni heidän olisi pitänyt Ansaita se, ei ole näyttöä, ei voi antaa. Tehdään samalla lailla kuin hoitajillekin, eli puolet kansanedustajista pois ja katsotaan sitten saavatko he jotain aikaiseksi.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi