Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.09.2010 22:21


Vieras
Vieras

#902 Yli-ihmisrotu mässää meidän rahoilla!

29.09.2010 22:23

#897: köyhä eläkeläinen - Eläkeläinen 

 

Elä sinä huoli veitikka nuori, minä olen jo kolmatta vuotta pitkäaikaistyötön, enkä ole saanut senttiäkään korotuksia mistään. Olen jo liian vanha työelämään, mutta liian nuori eläkkeelle, joten olen puun ja kuoren välissä. En saa eläkeläisten etuja vaikka olen vastaavassa tilanteessa kansaneläkeläisiin nähden. Meille yksineläville pitkäaikaistyöttömille ei ole missään vertaistukea, eikä yksikään poliitikko aja meidän asiaa.
vieras#1
Vieras

#903 en allekirjoita

29.09.2010 22:26

kateus paistaa läpi koko tämän ketjun... Toiset vain tyytyvät siihen mitä annetaan ja toiset ottavat mitä saavat. Muistakaapa kuitenkin se, että nämä edustajat maksavat veroja myös huomattavasti enemmän kuin suurin osa huutelijoista. Jokainen kateellinen voi hakeutua eduskuntaan - lopulta itse olette nämä henkilöt sinne äänestäneet.

Ja käsi pystyyn: kuka täällä puhtain sydämin voi väittää, että kieltäytyisi palkankorotuksesta jota tarjotaan? Aina se selkeästi kyrpii kun joku saa mutta itse ei. "Joo, itselle en rahaa pyydä mutta hoitajille pitäisi saada 10%"... Tekopyhyyttä riittää. Kyllä se sopisi mullekin, tosin hoitsuja on monisatakertaisesti enemmän kuin kansanedustajia. Laitetaan kaikille Suomalaisille kerralla 10% palkkaa lisää, nostetaan hintatasoa 20% Suomessa ja menetään kilpailukyky lopullisesti.
Fennomaani
Vieras

#904 Eduskuntatalolle Pe 8.10 klo 12 alkaen - iltaan asti!

29.09.2010 22:26

Petri Asikainen
Vieras

#905 "kansanedustajien"palkankorotus

29.09.2010 22:27

Todellisuudessa kyse on puolueenedustajista ja niiden ahneudesta.
tuppana
Vieras

#906 Re: Re: Järki käteen!

29.09.2010 22:29

#882: marko R. - Re: Järki käteen! 

 olet aivan oikeassa ja enemmänkin kuin oikeassa, noista 200 vähintään puolille avustajineen potkut persuksiin ja kortistoon... vaikka kyllähän ne kaikki muualta palkkansa imee koska eivät ehdi  istua eduskunnassa jossa niiden oikea "työ"  on josta ne sitä suurta palkkaa nostavat (toiset eivät saa kuukaudessa sitä minkä nää saa pelkkänä palkankorotuksena ja TYHJÄSTÄ) Kyllä nyt kapinanpaikka ja sillä rahalla mikä noiden 100+avustajat potkittais pois niin kyllä valtion kirstuun isot EURON SETELIT leijailis!

Vieras
Vieras

#907 Re: et allekirjoita?

29.09.2010 22:29

#903: vieras#1 - en allekirjoita

 

Tämä onkin ainoa palkansaajaryhmä joka vastaa omista korotuksistaan ja päättää niistä. Kansanedustajuuden pitäisi olla kutsumus - ei lahjomus - jos ei kansa heitä tuomitse, kuka sen tekee?

Vieras
Vieras

#908 Re: en allekirjoita

29.09.2010 22:29

#903: vieras#1 - en allekirjoita

Osa niistä verorahoista tulee kuitenkin takasin päin, sillä niistähän se palkka maksetaan.

RK
Vieras

#909

29.09.2010 22:29

Tiputus ennemmin, katotaan sitten kuka todella haluaa saada asiat kuntoon!
Harkitaan niitä korotuksia sitten kun ovat saaneet Suomen asiat oikeasti paremmalle mallille.
Vieras
Vieras

#910 Re: Re: Kertokaa adressista toimittajille

29.09.2010 22:30

#888: Vieras - Re: Kertokaa adressista toimittajille

Kovin on ollut näkymätöntä median taholta tämän asian esiintuominen. Taitaa mediakin olla aika vahvasti poliitkkojen ohjailtavissa.


Vieras

#911

29.09.2010 22:30

ne ei tarvitse mitään palkankorotuksia...
Harri Leppälä Eduskuntavaaliehdokas Ps Vaasa
Vieras

#912 Rikkaiden ahneus on pohjaton kaivo

29.09.2010 22:31

Mikä niille oikeen riittää?
Vaikka olen itse ehdokkaan eduskuntavaaleissa, vastustan jyrkästi esitystä palkkioiden korottamiseksi. Nykyään palkkio on vähä vajaa 6000€ ja siihen jokaisella 1000 - 2000€n kulukorvaukset. Kansanedustajat käyttävät maksutta yleisiä kulkuneuvoja mutta laskuttavat kilometrikorvaukset omalla autolla tehdystä matkasta. Eikä se korvaus ole se sama minkä Kela maksaa meille kansalaisille sairaala yms matkoista eli 0,2€/km vaan joku aivan tähtitieellisempi summa. Kansan kusetus saa riittää ja kansanedustajat näyttämään omalla esimerkillään kuinka säästetään.


Vieras

#913 Törkeää

29.09.2010 22:31

Yli 40vuotta olen äänestänyt joka kerran mutta tämän hallituksen toiminta on ollut niin törkeää,että äänestämiseni loppui tähän.Minun valtuuttamanani ei enää yksikään "maalaispoika" Alatalo ym julkkis edustaja lihota rahapussiaan.Yleislakon kannalla olen vakavasti.Sitten vielä vaalien jälkeen ihmetellään kun äänestysprosentti on niin alhainen....huh huh tässä porukassa tyhmyys tiivistyy.
mitähän seuraavaksi vaativat
Vieras

#914 pirulaiset

29.09.2010 22:31

Tekisivät edes jotain kansan hyväksi vaan ei. Siellä vaan luetaan lehtiä jos yleensä vaivaudutaan ollenkaan paikalle.Hyi helvetti eikö sinne saada jo nuorempia ihmisiä.He todella tarvitsevat kunnonpalkan millä ostaa taloja ja perustaa perhe.Nykyiset kansanedustajat ovat jo kaikki itselleen saaneet. Ei noita möhömahoja sinne saa äänestää KOITTAKAA NYT HEMMETTI MUISTAA SE KUN TULEE VAALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sirkka Immonen
Vieras

#915 palkan korotus

29.09.2010 22:35

Onko yhtään kansanedustajaa,joka joutuisi leipä-jonoon entisellä palkalla tälläisenä aikana?
Vieras
Vieras

#916 Kansankusettajat eivät veroja maksa

29.09.2010 22:36

#903: vieras#1 - en allekirjoita 

 

Mistä ne maksavat veroja?? Ne, tai pitäsi kai sanoa HE maksavat meidän maksamistamme veroista veroja, jos nyt yleensä kehtaavat maksaa. Heillä on sellaiset veroneuvojat käytössään, etteivät varmaan paljolti vaivaudu veroja makselemaan. Jos joku kokoomuspomo jää ratsiassa kiinni, niin hänen tulonsahan ovat silloin nollaluokkaa!
Raimo Ranta
Vieras

#917

29.09.2010 22:36

Voi ristus sentääsä ei tätä vähäpalkkasten touhuu viitti kommentoida, eihä tää oo ees eka kerta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.09.2010 22:37


Vieras
Vieras

#919 Re: pirulaiset

29.09.2010 22:40

#914:- pirulaiset 

 Taitaa ainoat jotka palkan korotusta puolustaa olla itse kansanedustajia tai heidän perheenjäseniään ,ei kukaan tavallinen tallaaja voi tuollaista hyväksyä!!!!!!!!!!!

Ari Riihinen
Vieras

#920 Jooo-o

29.09.2010 22:40

Eipä muuten mene kauan,kun pinna kansalla paukkuu,eli lasi tulee täyteen!Sitten alkaakin olla henkivartijoilla kysyntää!!
Vieras
Vieras

#921 Re: Järki käteen!

29.09.2010 22:42

#15: - Järki käteen!

Korotus tekee yhteensä noin 1,2 miljoonaa euroa vuodessa, eikä 100 tuhatta kuten muka olit laskenut. Eli pelkkiin kansanedustajien palkkoihin menee noin 15 miljoonaa vuodessa. Siis 200 hengen palkat.

taru kähkönen
Vieras

#922 jotain rajaa

29.09.2010 22:43

Työttömät saavat kuukaudessa tuon korotuksen veraan rahaa. Hyi hitto!
Timo Salmela
Vieras

#923

29.09.2010 22:44

En ymmärrä,hyvä alku uusille palkkakierroksille.Mitä isot edellä sitä pienet perässä.
HUH
Vieras

#924 En nyt ihan ymmärrä....

29.09.2010 22:44

Mitä siitä saa vastineeksi kansalaiset? Mitä hyötyä niin isosta korotuksesta on? nouseeko kansalaisilla saman kaavan mukaan ansiotason kehitys? Lehdestä suoraan lainattu "että korotukset ovat paikallaan, koska palkkioiden on seurattava yleistä kehitystä, ja työstä on saatava palkkaa" En nyt ihan täysin ymmärrä, mitä tasa-arvoa tässä on....
Pirkko Koskela
Vieras

#925 Kansanedustajille palkankorotus???

29.09.2010 22:46

Mielstäni heidän olisi pitänyt Ansaita se, ei ole näyttöä, ei voi antaa. Tehdään samalla lailla kuin hoitajillekin, eli puolet kansanedustajista pois ja katsotaan sitten saavatko he jotain aikaiseksi.