Puistoruokailut takaisin Espoon asukaspuistoihin!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Puistoruokailut takaisin Espoon asukaspuistoihin!.
|
Vieras |
#101.07.2016 19:05Olen itse lapsuudessani syönyt puistoruokailuissa Karakalliossa, vanhemmat olivat töissä ja pyöräilimme aina sinne viettämään päivää ja syömään lounas. Omien lasteni kanssa kävin Perkkaan asukaspuistossa vuodet 2001-2009, se oli minulle yksinhuoltajana iso apu ihan rahallisestikin ja samalla noihin kesäpuistoiluihin liittyy erittäin lämpimiä ja hyviä muistoja, lapseni muistelevat niitä vieläkin. On ollut lyhytnäköistä lopettaa ruokailut, espoolaislapsissa ja -perheissä on paljon sellaisia, joille puistoruokailu on tosi tärkeä monesta syystä. |
|
| |
|
Vieras |
#204.07.2016 17:26Pidän puistoruokailua tosi tärkeänä. Tämä ruokailu on monelle lapselle Päivän ainut lämmin ateria. |
|
| |
|
Vieras |
#306.07.2016 07:18Tyttäreni sai käydä puistoruokailuissa,toivon hänen pojallee samaa,olisi mukava kesäinen tapahtuma tavata muita vanhempia ja lapsia! |
|
| |
|
Äiti Soukasta |
#4 Tärkeä vetoomus!14.07.2016 09:13Omat lapseni ovat jo isoja, mutta muistan puistoruokailun olleen ilahduttava ja suuri apu varsinkin silloin. kun lapset olivat alakouluikäisiä.
|
|
| |
|
Tasapuolisuutta kaikille |
#5 Ei puistoruokailua14.07.2016 14:46Onhan se kiva niille jotka sattuvat asukaspuiston vieressä asumaan. Omat lapset syö ilmaiseksi ja muut maksaa. Ei mitään mahdollisuutta päästä paikalle pienten lasten kanssa kauempaa. Kannatan kaikille omia eväitä!! |
|
| |
|
Pe0pl3 |
#6 Re: Ei puistoruokailua15.07.2016 17:46#5: Tasapuolisuutta kaikille - Ei puistoruokailua Mietippä jos teidänkin lähipuistossa olisi ruokailu? Valittaisitko? Et, joten miksi haluat ottaa muilta pois sen ilon? :D |
|
| |
|
Vieras |
#716.07.2016 02:06PUISTORUOKAILUN puolesta! Itse aikoinaan söin liki joka pväpuistossa ilmaisen ruoan. Kuin myös omat lapseni puistossa ruokin. |
|
| |
|
Vieras |
#816.07.2016 04:05Puistoruokailu aikanaan oli aivan loistava juttu, sekä pienille koululaisille, että kahden pienen lapsen kanssa helpotti kotiäidin kesää huomattavasti ja soi pientä kesäloman tuntua ympärivuotiseen ruuanlaittorumbaan ja vahvisti sosiaalista verkostoa. |
|
| |
|
Vieras |
#927.07.2016 03:59Ei saa lapsilta viedä, ei heillä ole sananvaltaa! |
|
| |
|
Vieras |
#10 Re: Re: Ei puistoruokailua27.07.2016 04:00 |
|
| |
|
mummmo |
#11 Re: Tärkeä vetoomus!27.07.2016 04:02 |
|
| |
|
mummo |
#12 Re: Tärkeä vetoomus!27.07.2016 04:04#4: Äiti Soukasta - Tärkeä vetoomus! Edes tämä Rikkaassa ESPOOSSA! |
|
| |
|
yp |
#13 Puistoruokailu-adressi on lähetetty Espoon päättäjille 17.9.201617.09.2016 21:03Hei! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.