SM-Liigan pelit takaisin maksuttomalle kanavalle
Ota yhteyttä adressin tekijään
jorma erämies#2 Dec 03, 2006, 22:17
jokaisen suomen kansalaisen pitäisi saada katsoa sm-liiga pelejä maksamatta siitä mitään anteeni-tv maksuja
Hanna Gröndahl#3 Jan 17, 2007, 16:20
Ennen mäki katoin SM-liigaa maksuttomalta!
Raimo Vuorinen#4 Nov 04, 2007, 21:49
Jos on tv-lupamaksun maksanut,miksi pitää vielä maksaa lisää.
Puppepojat maksaa lisämaksut,miehet EI
Puppepojat maksaa lisämaksut,miehet EI
Teuvo Leppä#5 Nov 07, 2007, 10:40
tosi on
Olen lopettanut kaikenlaisen jääkiekon tukemisen,juniorijoukkueita myöten.Syynä on liigan siirtyminen maksukanaville.Miksi tukea toimintaa,joka johtaa vain ja ainoastaan kapitalistien ja markkinavoimien rahan keräykseen?
This comment has been removed by the person who wrote it.
johan kallio#7 Jan 11, 2008, 15:01
Olen samaa mieltä että pelit takaisin maksuttomille kanaville.
Typerää kun aluksi pitää maksaa tv-lupamaksu, sitten pitää ostaa digipoxi että näkyy televisio ylipäätään ja sitten vielä muutama kymppi kuukaudessa lisää jos haluaa nähdä jääkiekkoa=(
Kirjoitin adressin ja toivotan onnea nimienkeruuseen.
Typerää kun aluksi pitää maksaa tv-lupamaksu, sitten pitää ostaa digipoxi että näkyy televisio ylipäätään ja sitten vielä muutama kymppi kuukaudessa lisää jos haluaa nähdä jääkiekkoa=(
Kirjoitin adressin ja toivotan onnea nimienkeruuseen.
Niko Alasuutari#8 Jan 26, 2008, 12:15
Ei missään nimessä
Menkää katsomaan pelejä paikanpäältä!
Sitä paitsi Sm-liiga menettäisi siinä hirveästi rahaa, jos jääkiekkoa näkisi maksuttomalta kanavalta. Canalin sopimus on niin hyvä, että siitä on hyötyä kaikille! Canal + on kova sana Sm-liigalle!
Maikkarin Hockey Nightille vahva ..|..
Hirveätä kuraa oli!
Sitä paitsi Sm-liiga menettäisi siinä hirveästi rahaa, jos jääkiekkoa näkisi maksuttomalta kanavalta. Canalin sopimus on niin hyvä, että siitä on hyötyä kaikille! Canal + on kova sana Sm-liigalle!
Maikkarin Hockey Nightille vahva ..|..
Hirveätä kuraa oli!
Niko Alasuutari#9 Jan 26, 2008, 12:17
Jos ei ole valmis
Jos ei ole valmis maksamaan muutamaa kymppiä kuukaudessa, että näkisi lätkää esimerkiksi paikanpäältä tai televisiosta, niin silloin ei tarvitse katsoa ollenkaan. Ihan turhaa vinkumista.
Jyri Kaivosoja#10 Feb 23, 2008, 20:42
Tuleehan kerran kuussa Neloselta SM-Liigaa, mutta ei se pärjää ajalle, jolloin SM-Liigaa tuli maikkarilta joka sunnuntai. Olen ehdottomasti tämän adressin kannalla!
joonas lehto#12 Aug 04, 2009, 17:59
SAMAA MIELTÄ
ENSINNÄKIN OIS SE IHAN FIKSUA JOS PALAISIVAT TAKAISIN NYT SAA MUUTENKIN ODOTTAA AINA KOSKA SATTUU JOKU HUIPPUPELI.....ITSE KÄVIN VIIME KAUDELLA SEURAAMASSA 3 PELIÄ JOKERIT-KÄRPÄT 2-1
HIFK-HPK 0-5
HIFK-ÄSSÄT 2-1
< AIKA ÄLYTÖNTÄ MOINEN
HIFK-HPK 0-5
HIFK-ÄSSÄT 2-1
< AIKA ÄLYTÖNTÄ MOINEN
joonas lehto#14 Dec 25, 2009, 03:28
korjaus < sm-liigan pelit takaisin maikkarille
sm-liigan pelit takaisin maikkarille..näitä oli nasta seurata
joka syksy
Itse kävin tällä kaudella seuraamassa 2 hifkin peliä
hifk-hpk 2-1
hifk-tps 5-6
1 Jokeripelin
Jokerit-jyp 4-2
musta ois nastaa taas seurata Hockey Nightiä joka maikkarilla oli legenda 1999-2004...
joka syksy
Itse kävin tällä kaudella seuraamassa 2 hifkin peliä
hifk-hpk 2-1
hifk-tps 5-6
1 Jokeripelin
Jokerit-jyp 4-2
musta ois nastaa taas seurata Hockey Nightiä joka maikkarilla oli legenda 1999-2004...
Niko Niittyranta#15 Dec 25, 2009, 22:27
Ihan naurettavaa rahastustahan tuo on.
Naurettavinta tässä on se, että Suomi - Ruotsi ottelutkin ovat siirtyneet maksullisille kanaville.
Vancouverin Olympiakisat maksullisiksi? Nostakaa vielä TV-maksua ja siirtykää HD-lähetyksiin jotka eivät näy kun HD-telkkareissa.
Hyvä Suomi!
Vancouverin Olympiakisat maksullisiksi? Nostakaa vielä TV-maksua ja siirtykää HD-lähetyksiin jotka eivät näy kun HD-telkkareissa.
Hyvä Suomi!
Nikolai Jursinov#16 Dec 26, 2009, 03:47
älkäähän ny.
mul ei mittää maksukanavii kyl oo mut käyn kattoo kyl kaikki matsit turkuhallissa! ku ei kiinnosta ku vaa tepsin matsit
Vieras#17 Mar 12, 2011, 16:03
Ei järkeä!
Ensin pitää ostaa boxi, sit viel joku helvetin maksukanava! oon ite päässy kattomaan tänä vuonna kolme matsia:Jokerit-ässät 0-3,Jokerit-HPK 4-1 ja Jokerit-Jyp 4-1.
Vieras#18 Mar 13, 2011, 18:05
e
Vieras#19 Sep 25, 2011, 13:45
oikeus kaikille
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: sdd