Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Erään kokoomuspoliitikon yritys maksaa työntekijöilleen (kaikki korkeasti koulutettuja perheellisiä ihmisiä) max 2000 e / kuukaudessa. Itse saan 1800 e /kk. 1 lapsi.
Me pienituloiset
"Kuinka moni suomalainen tienaa alle 2100-2600 €/kk?" - Laura Räty (kok). Saammeko 100 000 fania todistaaksemme Lauralle kuinka väärässä Räty voi olla.
Käykää tykkäämässä Facebookissa sivusta "Pääsemmekö 100 000 tykkääjään joilla on alle 2600 €/kk palkka?" Todistetaan Lauralle, että me olemme valmiita tekemään kovaa töitä pienemmällä palkalla, koska yhteiskunta ei toimi jos kaikki vatii 5000 €/kk
Alle 500€/kk. Eikä mitään tukia edes mahdollista saada kun olen maajussi.
Re: Re:
joo todella on persaukista jos jää 3.2k kuukaudessa käteen niin se 1600 e netto per lätty ei kyl oo mikään minimi palkka =) tosi moni ei saa tota 1600e edes bruttona..
Olen 62-vuotias röntgenhoitaja "urani huipulla" kaikkien ikälisien, ilta- ja viikonloppukorvausten kanssa hiukan yli 2500€ kuussa ja verojen sekä muiden vähennysten jälkeen 1600
Lukio-opiskelija, ei hirveesti ole tuloja pelkällä kesätyöllä ja opintotuella
Vittu mitä p askaa
Meidän perheessä yhteiset tulot huimat 1100€! Pakko tehdä äitiyslomalla töitä että firma pysyy pystyssä eikä tule verovelkaa. Ja kun toinen on työtön niin ei paljon naurata. Omasta kela tuesta maksan firman menoja vielä kun ihanat päättäjät on päättänyt ettei yksityisyrittäjä saa tienata mitään!!!!!
Jos oikeen hulluna tunteja tekee niin voi päästä siihen 2300€/KK.
Ihan perustuntimäärällä (180/KK) saa sen 1900
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
| This discussion has been closed. |