Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ökyille palkanalennus ja ne rahat liitettäväksi suoraan tavan duunarin palkkaan niin saadaan luokkajako häivytettyä ja ropisee harhakuvat reaalimaailmasta todellisuuden tasolle.
Tuotantotyöläinen
n. 1200 e/kk käteen (n.1500 ennen veroja) tuotantotöissä Tampereella 37,5h vko. Pakko pitää pientä veroprosenttia että jäisi edes jotain elämiseen, toivottavasti tänä vuonna ei tuu mätkyjä :(
Re:
Töitä tehnyt 13-vuotiaasta alkaen enkä KOSKAAN ole tienannut 2600 kuussa, parina hassuna kuukautena KOKO työuran aikana tienannut sen noin 2100. Ja siitä kun olin 13 on jo paljon aikaa.
Re: Yli 2600 €?
#235: Alle 2000 €/ kk tienaava tavallisen työn tekijä - Yli 2600 €?
Minä... Tavallinen toimistotyöntekijä (anteeksi)
Olen mielestäni korkeasti koulutettu, mutta elännyt silti koko aikuisuuden ajan kuilunpartaalla taloudellisesti. Se maksoi terveyteni, mikätulee luultavasti jatkumaan hautaan asti. Kaikista ponnisteluista huolimatta!
Terveisiä vaan Rva Rädylle Janina Di Lucalta
TODELLAKIN OLLAAN PIENITULOINEN PERHE!!!
Mistä ne löytääki tollasia epäpäteviä ääliöitä päättämää kansan asioista tuski kukaa normi duunari tuollasta rahamäärää näkee koskaa varsinkaa kuukaudessa saa erota ja hyvin pian.
Hiusalalla työskennellyt vuosikaudet ja palkka ei koskaan edes ilta- ja viikonloppulisineen ole ollut lähelläkään noita lukuja. Sama homma yrittäjänä, käteen jäi niin vähän että homma ei oikeastaan edes kannattanut. Tervetuloa tavallisen ihmisen elämään.
pienyrittäjät
Kuinka moni pienyrittäjä pystyy nostamaan yrityksestään, joka kuukausi yli 2600€ palkkaa tai edes palkallista lomaa pitämään? Moni kivijalkayritys elää ihan kädestä suuhun näillä liiketoiminnan kuluilla ja verotuksella.
Ja nyt puhutaan kampaamoista, ompelimoista, kosmetologeista, siivousalanyrittäjistä, pientuottajista jne. Pienyrityksellä ei ole säännölliset tulot, joten on kuukausia jolloin yrittäjä joutuu jättämään oman palkkansa maksamatta, lomarahoista puhumattakaan. Kun vuoden kokonaisansiot sitten jakaa 12 kuukaudella niin kuinkahan moni oikeasti pääsee yli 2600€/kk palkoille.
Kokoomuksen pitäisi olla vielä yrittäjien puolue, mutta eihän kaikkien olemassaolostakaan tiedetä. Pienyrittäjien ei ainakaan.
Alle kaiken
Minä ~680€/kk, vaimo ~850€/kk. Lapsilisät kolmesta siinä ~350€/kk. Eli koko perhe tienaa yhteensä ~1880€/kk. Siinäpä Räty-tätille miettimistä.
Ottakaa ny helvetti se pää pois hanurista ja ruvetkaa oikeesti ajattelemaan "päättäjät"!!!!!
hoitotyö
Lähihoitajana työskentelen ja palkka on 2059e/kk, siitä verot pois jne. Ei taida moni hoitotyötäkään tekevä yltää noihin palkkoihin.. Luulis olevan kuitenkin aikas tärkeä työ, mut ei taida ministeri arvostaa sitäkään.
| This discussion has been closed. |