Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tienaatko alle 2600!
Äänestäkää vaan kaikki yhtä köyhät, kuin itsekin KOKOOMUSTA, jotka ovat meidän pienten asioista pihalla, kuin lumiukko. Eiköhän vaihdeta hieman erilaiseen puolueeseen, joka hoitaa meidän pienen ihmisen asioita. Minulla hyvä persulainen naispoliitikko, joka on auttanut minua pääsemään lääkäriin, kun en saa aikaa muuten! Nyt on meidän muutettava suuntaa, muuten meidät pienituloiset poljetaan suohon. On helppo kuunnella, että kokoomus johtaa galluppien mukaan. Isolla rahalla on galluppien tulokset helppo ostaa.
Re: Pitäisikö tämän adressin idea muuttaa
#24: M1ka_ - Pitäisikö tämän adressin idea muuttaa
Nyt puhut asiaa! Hyvä keksintö! Alle tuhannen euron kuukausipalkalla mennään ja tämä kokoomuksen huuhaa on täysin kanisteri, ei mitään palkkaa tälläiselle. Me jäädään varmasti jalkoihin, ellemme saa kahta oppositiopuoluetta remmiin!
ITSE OLEN TYÖTÖN JA TODELLA TIUKOILLA, MUTTA EIPÄ TUOTA TYÖELÄMÄSSÄKÄÄN OLLESSA PÄÄSSYT ELVISTELEMÄÄN TULOILLA...
Tienaatko alle 2600!
Voi jessus tätä kokoomuksen revittelyä. Jokohan suomalaiset alkaa uskomaan, että me ollaan kohta kaikkien kokoomuslaisten kynnysmattoja! Suomalaiset vaan ovat niin tyhmiä, että kuvittelevat pääsevänsä paratiisiin, kun äänestävät porvareita, mutta sikolättiin meidät lopulta mätetään. Miettääs vähän halutaanko mennä vielä alemmaksi? Sote sotku kun alkaa valjeta kaikille, niin jo rupee kansa tajuamaan!
Tarvitsevilta pois
Itse työtä teen erityislasten kanssa jotka tarvitsevat sitä avustajaa ihan elääkseen raukkaparat. Mutta nyt en sääli itseäni vaan niitä vanhempia, joiden kaikki rahat menevät oman lastensa tarpeisiin.
Kun näkee miten huonosti heillä jo menee taloudellisesti näiden ylimääräisten kulujen takia, niin sitten vielä tämä?? Eivät vanhemmat/ihmiset ole mitää rikkaita koiroksia, useimmat joutuvat ottamaan monta työtä pystyäkseen kustantamaan lastaan. Ei ihme että avustajia tarvitaan, kun univelkaa kertyy ja stressi tappaa.
Reilusti alle! Onneksi ei tuo lapsilisien(kään) leikkaus meillä paljon tunnu, sillä VAIN KUUSI LASTA lapsilisien piirissä, joten!!!!!!?????
herätkääs nyt
Tietävätköhän kaikki allekirjoittajat ja kommentoijat ollenkaan mitä Räty edes sanoi :) http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/raty_selventaa-24644
Vain ja ainoastaan Suomessa, voi ministerin salkkua kantaa henkilö jolla ei tarvitse olla pätevyyttä johtamansa ministeriön asioihin, ei elämänkokemusta, riittää kun tietää että raha tulee "siitä reiästä seinässä".
Re:
Kokoomus on Suomen suurin puolue. Seuraavissa vaaleissa täytyy kaikkien mennä äänestämään jotain muuta puoluetta. Ei kannata jäädä kotiin äänestyspäivänä vaan "ajetaan" kokoomus alas!
| This discussion has been closed. |