Tyypin 2 diabeteslääkkeiden korvaustaso säilytettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Sieltähän säästöjä revitään kun on paljon ihmisiä joilla on diabetes.Miehelläni on 2 luokan diabetes ja tabletit lisäksi
Juliste
Juliste tulostettavissa Fb-ryhmän Joukkovoima Pääkaupunkiseutu tiedostoista. Olen laittanut mm Kelan ja tereysaseman viereen. Sitä voi myös kantaa esimerkiksi 3.9. mielenosoituksessa.
joku kusettaa
Olen 2 tyypin diabeetikko ja harmittaa kun lääkkeistä joutuu, kaikki me sairaat, maksamaan taas enemmin ja kohta kuitenkin taas enemmin :( sain sen äidin kuoltua ns.perintönä ja muitakin sairauksia tuli kylkiäisenä :( lääkkeet todella tulee vuosien mittaan kalliiksi jotta voin olla työelämässä pakko vaan pystyä jotenkin ne ostamaan,talvisin olen työtön,tiukkaa tekee.
3 - 5 vuotta ddiabetesta lääkärin houtovirhwen takia - 55 v .Kaihileikkauksessaz
Silmälääköri otti paastosokerin 9.3 !
Yrittäjänä menetin ryöktkyni ja perheeni talous romahti. Olen siitä asti itse hoitanut dibetestanu, koska minulla ei ollut varoja lääkäriin tai hoitajaan.Me diabeetikot olwmme ITE - hoitajia muutenkin! Otamme vetensokerin päivittäin ja opiskelemme ravintotiedettä sekä liikuntaa.onneksi pääsin HUS:in ja Mehiläisen diabeteslääkeprojekteihin ja sain hpitoa.
Nyt olen 71v ja minulla on sekä.eturauhassyöpä että.sydämen a- rytmi.
Lääkelulut syövät asumiskulujen ohessa ruoka- ja lomarahat.
Sipilän riistoporvarihallitus meinaa muutenkin tappaa meidät köyhät stadilaiset nälkään.
| This discussion has been closed. |
On suoranainen katastrpfi jos korvattavuus poistuu.
Päättäjät ovat kyllä ihan idiootteja edes ajatellessaan tällaista.
Ei terveydellä saisi leikkiä !