Tyypin 2 diabeteslääkkeiden korvaustaso säilytettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
maksakaa läskit itse omat lääkkeenne kun olette ongelmanne itse aiheuttaneetkin
Kekkonen aikanaan sanoi että, "Tärkein on suomen kansa."
Re:
Ei se aina lihavuudesta ole kiinni. Liikkuva normaalipainoinenkin voi sairastaa kakkostyypin diabetesta. Että pidähän mölyt mahassasi, jos et ole asiasta tietoinen.
Lääkekustannukset saatava kuriin muuta kautta, esim. hallitus säätää lait kääkefirmoille lääkekustannusten alentamiseksi.
Nyt säästöt kohdentuvat sairaisiin, vähätuloisiin ja jo muutenkin huonossa asemassa oleviin. Mieluummin kiristettäköön isojen yhtiöiden verotuksia.
Re:
No nyt ei totuudella ole mitään tekemistä nimimerkkisi kanssa. Hyi HÄPEÄ !! Minulla monia hoikkia ystäviä joilla on 2 tyypin dibetes niin että ei ole koota kiinni taudin saaminen. Kannattaisi perehtyä faktoihin ennenkuin rupeaa huutelemaan. Ja sitä paitsi ; mitä sinä teet näillä sivuilla, taitaa itselläsi olla sama tauti, kunhan vain ilkeyttäsi soittelet suutasi... Ällöä!!
Diabetes on sellainen sairaus, että sen hoito hyvin kannattaa ja mitään säästöjä hoidon suhteen ei pidä olla,yhteiskunta on velvollinen korvaamaan lääkkeitä ja muitakin hoitokuluja.Se tuo tulevaisuudessa paremman elämän diabeetikolle ja estää mahdollisia liitännäissairauksia !Diabeteksen puhkeamiseen ei pidä syyllistää ketään,on siksi vakava asia !
lapsellani ja siskollani on diabetes,
juuri siksi. herrojen tarvitsisi sairastua , että ymmärtävät myös köyhien , sairaiden ja työttömien pakollisen lääkityksen.
| This discussion has been closed. |