wwe takaisin suomen televisioon kanaville
Ota yhteyttä adressin tekijään
kimmo kokkonen#177 Dec 30, 2006, 15:04
Täällähän on jo melkee 4200 ihmistä tää alkaa edistyy mut jos subin pää pitäs kääntää nii emmä tiiä kyl niille tää lukumäärä pitäs riittää ku survivor series tourissakin käyn nii hemmetisti porukkaa...
This comment has been removed by the person who wrote it.
Junnu Harri#179 Dec 30, 2006, 15:37
VOI VITTU!!!! Nyt ne vikat jaksot sit tuli ja on aika haikee fiilis.Ei voi uskoo et ne tosiaan lopettaa wwe:n näyttämisen subilla.No onneks sentään voi netistä kattoo tulokset ja osan matseista mutta ei se silti oo sama asia.
Minttu Holappa#180 Dec 30, 2006, 16:09
Ne loppu sitte nyt.. :/ Vois joku toinen kanava alkaa näyttää SD!:tä ja Rawia..
hessu saarinen#183 Dec 30, 2006, 18:58
vitun paska subi haistatan sille omaa paskaani vittuuuuuu
hessu saarinen#184 Dec 30, 2006, 18:58
kyllä tulen siihen katuvaltaus sydeemiin selvä siis 3.1.07 klo 17.00
kaikki muutkin muukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaikki muutkin muukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juuso Valkama#187 Dec 30, 2006, 21:33
vittu paska subtv vittu raw:in ja smäkin on pakko näkyy!! ei vittu, jos se lopetetaan!! vittuu!! subtv voi haistaa sit paskan jos se lopetetaan! :( smäkki ja raw on parhaita ohjelmii! :D
Juuso Valkama#188 Dec 30, 2006, 21:35
RAW JA SMÄKKI PITÄÄ NÄKYY SUBILTA!! PAKKO NÄKYY!! MUUTE ON PASKA HOMMA JOS EI NÄY!! AAPUUAA!!
Juuso Valkama#189 Dec 30, 2006, 21:39
smäkistä oli parhaita batista, lashley, ja muitaki en jaksa luetella niin iitä ei nää! jos se ei enää tuu subilta, eikjä nää myös hardyja eikä cenaa. :(
lol ;ASD#190 Dec 31, 2006, 04:20
joo tai mitä jos tungette digiboxinne ja ynnä muut kaapelit perseesee jos ne lopetetaa..ja vähän vitun säälittäväks menee toi teijän koko juttu "mä en enää kato subia" "pistetää kaikki subille palautetta" VOI VITTU!! kyl mä itekkin sitä katoin 6 vuoden ajan kaikki jaksot teeveestä ja ne joita ei näytetty subil ni latasin netistä ja oon pelannu jokasta niitten peliä käyny pari kertaa kattomas ku ne on ollu suomes..ja mäkään en valita yhtä paljoo te, koska mulla on muutaki elämää tv-ohjelmat jotka on siitä vittumaisia, ku niis ei ees oikeesti tapahdu mitään. et hienot elämät teillä :D
Jelena Antikainen#191 Dec 31, 2006, 12:19
Kävin laittamassa ehotuksen urheilukanavaan koska wwe on painia eli tavallaan urheilua!
Jere Latvanen#192 Dec 31, 2006, 15:26
Mäkin oon laittanu ehdotuksen urheilukanavalle että se alkais näyttää WWE:tä. Toivottavasti Urheilukanava ostaisi oikeudet ja alkais näyttää WWE:t.
hessu saarinen#193 Dec 31, 2006, 15:52
elämä on oon itte pelannu jokasta smakkii liittyvää pelii ja jopa ecw:tä silti mullakin on muuta elämää mutta se ei oo mikään vertauskuva vaan kun smäkki oli tod``ella hyvä siksi toivoisin että uhreilu kana ostais luwat pliis urkka osta ne vitun luuu``vat
Milla Magia#194 Dec 31, 2006, 18:01
Kyllä varmaan porukka herää kommentoimaan, kun ei tule enää uusintoja ja perjantaina tutulla paikalla tulee jotain paskaa. Mäkin sain eilen yöllä ihan vahingossa tietää asiasta, kun selasin tv-lehteä. Kyllä oli aika paska fiilis sen jälkeen ja aamulla vielä paskempi, ku älysi että se on totta. Ja mp3-soittimesta tuli päivän albumina rawin tunnari. :'(
Emma Kaakinen#196 Dec 31, 2006, 20:42
Hei sub..Järki käteen..Ei millään ei siis MILLÄÄN kanavalla ole varaa menettäää 5000 katsojaa....
| This discussion has been closed. |
SMACK DOWNIA EIKÄ RAW:IA SAA LOPETTAA!!!!
Teen sinne kyllä valituksia >:(
On jumalauta kummaa hommaa, kun pitää näin suuren kannattaja määräinen ohjelma LOPETTAA!