Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #315

20.03.2013 05:09

Kukaan uskovainen kristitty EI OLE homofobinen. Kyse ei ole siitä. Komppaan Pasi Turusen "Uskon Puolesta" -blogia ja tätä lausetta sieltä:

"Ensiksi, homoseksuaaleilla tulee miehinä ja naisina olla yhteiskunnassa yleisesti ottaen samat oikeudet ja velvollisuudet, kuin muillakin miehillä ja naisilla. Nämä heillä eittämättä suomalaisessa yhteiskunnassa jo on. Heille myös kuuluu kanssaihmisinä sama arvonanto ja henkilökohtainen loukkaamattomuus kuin kenelle tahansa. Homoseksuaalisuus ei kuulu rikoslakiin. Mutta sen paikka ei ole myöskään avioliittolaissa. Avioliittolain ei tarvitse kohdella täysin samalla tavalla kaikkia kuviteltavissa olevia yhteiselämän muotoja ollakseen tasa-arvoinen. Asianmukaisesti oikeudenmukaisen avioliittolain tulee heijastaa avioliiton omaa olemusta. Nykyinen avioliittolaki kohtelee kaikkia miehiä ja naisia samalla tavalla, eikä rajoita kenenkään mahdollisuuksia avioitua sen enempää kuin avioliiton solmimisen kannalta, ja avioliiton oman olemuksen huomioon ottaen yhteiskunnallisesti on välttämätöntä."

Jumala rakastaa ihmistä (myös homoja), mutta ei syntiä (homoseksi, esiaviollinen seksi esim.). Joten ennen kuin meitä aletaan kutsumaan suvaitsemattomiksi, vihaajiksi, rasisteiksi etc selvittäkääpä faktat ensin.

Linkki Tuohon Turusen blogitekstiin: