Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Heikki

/ #2013 Re: Re: Re:

24.03.2013 21:38

#1972: Vlk - Re: Re:

>>Annathan meidän muiden silti jatkaa tätä yhteiskunnan kehittämistä ja lainsäädännön päivittämistä vaikka tämän kansalaisaloitteen avulla.<< Haluaisitko poistaa samalla muutkin ehdot, joita laki vaatii avioon aikovalta? Miksi homous pitäisi laittaa eriarvoiseen asemaan suhteessa noihin muihin avioitujalta vaadittuihin edellytyksiin? Miten yhteiskunta voi kehittyä, jos yhteiskunnan peruspilari, eli perhe lakka olemasta sellaisena kuin olemme sen käsittäneet ja aviolittoa ei pidetä Pyhänä? Eikö kyse ole paremminkin taantumisesta jos palaamme takaisin villi-ihmisten aikakaudelle? Raamatussa on kerrottu mitä tapahtui Sodomalle ja Gomorralle kun esittämäsi kaltainen yhteiskunta sallittiin. Vain yksi mies perheineen oli toisessa käsityksessä asian suhteen ja vain he pelastuivat tuosta yhteiskunnasta kun Jumala suolasi tuon paikan tulella. Nyt samassa paikassa on meri, jossa eivät elä kalatkaan. Sekö on tavoitteesi ja toiveesi?