Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #4714 Re: Re: Re: Kerro adressista eteenpäin, ja kerää

30.03.2013 10:32

#4709: - Re: Re: Kerro adressista eteenpäin, ja kerää

Laittakaa viestiä adressista rohkeasti eteenpäin, sillä asiaa pitää jakaa siellä missä liikutaan. Muistakaa vahvistaa omalla sähköpostilla allekirjoitus.

Avioliitto kuuluu naisen ja miehen väliseksi.

Ei homojen ja lesbojen haureuden ja synnin peitteeksi.

Keskuteluissa on selvästi tullut esille se, että vihreiden kansalais aloitteella ei lisätä tasa-arvoa tippaakaan, vaan sen tarkoitus on peitellä luonnotonta haureutta.

Toisaalta osa homo kiihkoilijoista vedättävät homo tasa-arvoa vaatien, mutta kuitenkin itse elävät kukka ja mehiläis suhteissa. Tää on niin sekavaa ja sairasta vedättämistä. Tätä me suomalaiset isät ja äidit emme halua lapsillemme, suomeen epäterveeksi esimerkiksi ja vääristämään sosiaalista ympäristöämme ja vaikeuttamaan kansakunnan kasvua rehtinä ja avoimena. Amerikassa Californiassa kyseinen laki hylättiin koska Se aiheutti mm lapsissa epäsosiaalista kasvua ja kehitystä. Vihreiden kansalaisaloitteesta on jo nyt nähtävissä valheellista nimien keräämistä pelkän tasa-arvon nimissä.