Jokaisen vanhuksen oikeus hyvään hoitoon

Vieras

/ #21

03.04.2013 20:46

Suomen pitäisi olla hyvinvointi valtio, silti ihmiset kärsivät täällä kun eivät saa lääkäri-apua, tai muuta hoitoa kun sitä tarvitsevat. Minä olen monisairas vanhempi ihminen ja käteni olisi pitänyt leikata mutta lääkärit eivät välittäneet, kohta on vuosi mennyt eikä ole luutunut, vaan en saa mistään apua. Kun olisi rahaa menisin yksi-
tyiselle ja näin se on kaikilla vanhuksilla. Suoraan sanottuna välinpitämättömyyttä, kyllä hoito ja HYVÄ HOITO KUULUU KAIKILLE, iästä huolimatta. PÄÄTTÄJÄT MIETTIKÄÄ KETKÄ TEIDÄT SYNNYTTIVÄT, MUMMUJANNE JA VAAREJANNE HE OVAT VANHUKSIA JA HEILLE SIIS VANHUKSILLE KUULUU HYVÄ HOITO JA TURVALLINEN KOTI NIIN PITKÄÄN KUN HALUAVAT SIELLÄ ASUA. PITÄÄ PÄÄSTÄ TERVEYSKESKUKSEN HINNALLA YKSITYISELLE ESIM. SISÄTAUTILÄÄKÄRILLE, ORTOPEDILLE TMS. JOITA EI TERVEYSKESKUSLÄÄKÄRIT OSAA HOITAA. USEIN TERVEYSKESKUSMAKSUT, LÄÄKKEINEEN ON LIIKAA, APUA TARVITAAN PALJON MONELLE SUUNNALLE.