Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Teräsmummo

/ #6721 Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

06.04.2013 05:45

jaksamme vain kertoa eteenpäin. Haastetaan ihmisiä osallistumaan ensin tähän, sitten tulee jatkoa.Ei kun allekirjoituksia lisää. Allekirjoita ja levitä tietoa. Jos jollakin ei ole tietokonetta, voit vahvistaa hänen allekirjoituksensa hänelle omasta sähköpostistasi, olen kysynyt tämän viralliselta sivustonpitäjältä, siis adressit.comista. Tietenkin rehellisyys ennen kaikkea. Vilpillä ei päästä mihinkään. Vaikka vastapuoli olisi miten agressiivinen, ei siihen kannata lähteä mukaan. Eikä Raamatulla hutkiminen auta yhtään, vaikka olen itse hyvin Raamattuun, Jumalaan ja Jeesukseen uskova ihminen. Rukoile ja tee työtä=levitä sanaa ja auta muitakin!
Aikanaan minuakin, ennen uskoontuloa, hutkittiin Raamatulla. Miten kävi? Se vei vain kauemmaksi uskosta ja vastarinta koveni. Eikö kannattaisi ennemmin puhua Jumalalle näistä lähimmaisistä (=rukoilla) kuin Jumalasta niille, jotka eivät vielä tunne häntä? Se on Jumalan teko kun joku kääntyy uskomaan Jeesukseen. Ei siihen nuijaa eikä Raamattua tarvita hutkimaan. Raamattu sen sitten kyllä kertoo aikanaan. Ja Pyhä Henki!