Joukkokanne: nykyhallitus ja k.edust. syytteeseen maanpetoksesta!

Kalervo Antero Nieminen
Vieras

/ #5 Maanpetos!

21.02.2011 00:47

Olen sitä mieltä että nämä henkilöt jotka tätä valmistelevat ovat Suomen VirkamiesJohtajat jotka palkkojensa ja eläkkeitensä säilyvyyden pelossa ovat tätä asiaa ajamaan lähteneet! He kun tietävät tasatarkkaan kuinka paljon rahaa Suomessa on heidän palkkoihinsa ja eläkkeisiinsä jotka he piiloittavat jo tehtyjen laittomuuksien ja uusien Lakien avulla ulkomaisiin pankkeihin! Heidän pelkonsa on aiheellinen kun Kansa ja eduskunta saa tietoonsa mistä valtavista summista on kysymys eläkeasioissa!
Hallitus on mukana tässä kuten osa Eduskuntaaki! Kun eläkeuudistuksista on äänestetty ei ole tiedetty todellisia summia joita VirkamiesJohtajat vetävät välistä! Kun ei kukaan edes tiedä miten paljon tulee helsingin kaupungin omistamista vuokrataloista vuokria joka kuu! Vaikka ihan hyvin sen tietävät vaan eivät kerro ja valehtelee mielummin!!! Eikä sitä väy vuosikertomuksessakaan!?!?!? Eikä kukaan niitä voi käyttääkkään kun se näkyisi sillä on se niin paljon iso summa joka kuu! Menevät eläke kassaan hiljaa!!!!!