Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #9422 Paholaisen metkut

13.04.2013 09:10

#9389: - Re: Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

Tällaista ei kuitenkaan kannata yleistää!  Joissakin lahkoissa voi olla painostustakin!  Itse olen uskova ihminen, en kuulu kirkkoon, en mihinkään seurakuntaan enkä lahkoon.  Jos joku haluaa näistä asioista kysyä, neuvon kyllä, mutta varon painostamasta, koska jokainen tekee kuitenkin oman valintansa siitä, mitä tietä aikoo kulkea.  Jumala on antanut meille vapaan valinnan.  Paholainen on taas kaikkien Valheiden Äiti ja tekee kyllä kaikkensa, ettei ihminen kiinnostuisi hetkeksikään hengellisistä asioista.  Sehän on kaikki häneltä pois! Paholainen mm. haluaa pitää ihmiset kiireisinä, ettei heillä olisi aikaa pysähtyä ja tutkia asioita ja koukuttaa erilaisilla asioilla kuten esim. alkoholi ja huumeet, koska se tietää, etteivät  juomarit peri taivasten valtakuntaa, elleivät tee parannusta. Se on muutenkin niin ovela, että saa koko ajan olla varuillaan. Se voi myös käyttää hyväkseen muita ihmisiä ja vaikuttaa heidän kauttaan.

Itselläni on Pyhä Henki oppaana ja se on hyvä turvamuuri. Pyhän Hengen sinetti on ihmiseen "liimattu" kiinni ja sitä ei pysty irroittamaan edes henkivallat!

Johanneksen ilmestys 3:11

11: MINÄ TULEN PIAN. PIDÄ KIINNI SIITÄ MITÄ SINULLA ON, ETTEI KUKAAN VIE VOITONSEPPELETTÄSI!