Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #10467 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

17.04.2013 18:50

#10460: Marska - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miehen ja naisen välisissä avioliitoissa kasvaneista lapsista on kokemuksia tuhansien vuosien ajoilta.

Meillä on myös kokemuksia jo tuhansien vuosien ajoilta mielisairaista, alkoholisteista, monella tavalla traumatisoituneista ja jopa niistä homoseksuaaleista, joita nämä mies-nais- parit ovat onnistuneet kasvattamaan. Joten mitä tämän pitäisi todistaa?

Jos otettaisiin otanta kaikista heteroperheissä kasvaneista lapsista edes nyky-Suomessa, niin tulos ei välttämättä olisi kovinkaan hyvä. Tässäkin ketjussa on arvosteltu "nykynuorisoa" ja jatkuvasti puhutaan lasten lisääntyneestä pahoinvoinnista. Silti kukaan ei menisi väittämään, että syy on vanhempien heteroseksuaalisuudessa, eikä tällaisella väitteellä olisikaan minkäänlaista tieteellistä todellisuuspohjaa.

Ainoa varma asia, jota lasten kasvatuksesta voidaan sanoa, on se, että hänellä täytyy olla turvallinen suhde edes yhteen aikuiseen ja mieluummin tietenkin useampaan. Nähdäkseni mikään ei estä sen toteutumista perheessä, jossa vanhemmat ovat samaa sukupuolta. Jos viettäisitte päivän jonkin isomman kaupungin lastensuojelussa, niin saisitte perspektiiviä siihen, mitä se on kun lapsella on oikeasti asiat huonosti.