Salkkarit pois televisiosta

salo

/ #1

27.10.2006 23:11

olisi typerää poistaa monien ihmisten lempisarja. mieti omalle kohdallesi että sinun lempiohjelmasi poistettaisiin sen takia ettei joku toinen satu siitä tykkäämään. salkkaria tulee n.20min päivässä ja jos se sinun elämäsi noin pahasti sekoittaa niin on aika vakavaa ja tahdot kaikenlisäksi näköjään viedä vaimoltasi sarjan katsomisen ilon, voit varmasti suoda hänelle sen ilon ja olla olematta mustasukkainen kun hän ei ehdi olla kanssasi sitä vaivaista alle puolta tuntia. aika omahyväistä. on varmasti parempi olla koukussa tv-ohjelmaan kuin huumeisiin (vai väitätkö vastaan)?
en minäkään tykkää esim. big brotherista, mutta ei minun tarvitse viedä iloa muilta sen takia etten itse sitä katso.
minusta sarja on ajankohtainen ja käsittelee erilaisia asioita mistä ei muualla niin paljon puhuta kuten: homous/lesbous, vauvan saaminen ja hoitaminen nuorena, yksinhuoltajuutta, ihmissuhdeongelmia ja niiden erilaisia tilanteita joista on hyvä itsekin oppia, näytetään muutenkin tosielämää ettei se ole aina ruusuilla tanssimista jne.
mieluummin rahaa vievät ja ruudun täyttävät mobiilipelit/chatit pois jotka ovat OIKEASTI haitaksi