Tokio Hotel Suomeen!

Hämeenlinna

/ #172

03.12.2007 16:55

Mä tiiän, että tätä on hoettu täällä jo ihan tarpeeks, mutta joillekin ei vaan tunnu menevän perille: Jos ette tykkää Tokio Hotelista, niin miks käytätte aikaanne sen haukkumiseen keskusteluissa, jotka on luultavasti tarkoitettu vaan faneille? Jos te voisitte ees perustella, miks te ette tykkää siitä, mutta valitettavan usein se perustelu on just jotain "hyi, yäk, vihaan, ei ikinä tänne" ja vielä kirosanoilla maustettuna. Ja mikä mua eniten ärsyttää, on, että useimmat tuomitsee Tokio Hotelin ulkonäön perusteella "poikabändiks", vaikka ei ois ees kuullu niitten musiikkia, tai tietäis millasia ihmisiä ne on - vielä tyhmempää on se, että joku jäsenistä leimataan homoks tai transuks, vaan sen takia, miten ne ite haluaa itseään pukeutumisellaan ja ulkonäöllään ilmasta. Ihmiset, jotka tollasta tekee, on just pahimmasta päästä.
Ja se, että vieläpä ihmiset, jotka itseään sanoo faneiksi on sitä mieltä, että ei Tokio Hotel saa tulla Suomeen, kun sitten kaikki naperot, jotka ihkuttaa sitä vaan Billin ja Tomin ulkonäön takii, tulee sinne!!! Itse olen sitä mieltä, että eivät tosifanitkaan välttämättä pääse katsomaan Tokio Hotelia Saksaan asti, vaikka kuinka haluaisivat - eikä siitä ole bändille mitään haittaa, että faneihin kuuluu myös ihkuttajia. Mä myönnän, että mulla kiehahtaa, kun kuulen, että joku ihkuttaa vaan Billiä ja Tomia, koska bändi ei koostu vaan niistä, vaan myös Gustavista ja Georgista, eikä bändi kuulostais läheskää yhtä hyvältä ilman niitä!
Ja sitten on viel se teini-ikäisten bändi -asia... Vaikka itsekin kuulun edellä mainittuun ryhmään, uskon - ja tiedän - , että bändillä on myös täysi-ikäisiä faneja, vaikkeivät he itsestään suurta melua pitäisikään.
Pitkä viesti, paljon asiaa, koettakaa kestää :) Omasta puolestani haluan sanoa vielä, että lähettäkääpäs adressi pian eteenpäin, jotta pojat saisivat mahdutettua Suomen seuraavaan kiertueeseensa! :D