Tokio Hotel Suomeen!

Milla Rautio
Hämeenlinna

/ #176

06.12.2007 18:28

"Joo siis ei kiitos,kyseinen tyttö nimeltä bill kaulitz ei saa laulettua yhtään nuottia oikein, puhumattakaan hänen liikehdinnästään.... siis ei jumankauta mitä pelleilyä"
Jos et nimestä huomannu, kyseessä on POIKA eikä tyttö :P Ja mitä lauluääneen tulee, tossahan Bill on 13-vuotias, että eiköhän sen lauluääni oo kuitenkin "vähän" kehittyny - eikä se tossakaan pahalta kuulosta, todellakaan! Ja mitä se sulle kuuluu, miten se liikkuu - okei, jos sä et tykkää, niin sit et tykkää, mut se taas ei kiinnosta mua pätkääkään. Voisitte pitää kaikki tollaset kommentit omana tietonanne...
"Täällä joku manitsi sanan 'ihkuttaja'..
Vittu en mä ainakaan mikään ihkuttaja ole!!"
Mä en todellakaan väitä, että KAIKKI Tokio Hotelin fanit ois ihkuttajia :P Itse kuulin bändin musiikkia ensimmäisen kerran netissä vuoden 2006 lopussa, mutta kiinnostuin bändistä toden teolla vasta vuoden 2007 alkupuolella - ja nimenomaan musiikin takia, vaikka ei siitä ole mitään haittakaan, että jäsenet ovat hyvännäköisiä :D
Ja tosiaan, kaikki THn haukkujat painukoot hiiteen - ei mua ainakaan kiinnosta, mistä kaikesta te ette niissä tykkää. Ja tuskin muitakaan.