Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #14164 Re: Re: Tämäkö normaalia!

23.05.2013 05:24

#14156: Tämäkö normaalia puhetta? - Re: Tämäkö normaalia!

En hyväksy tuollisia kommentteja kenellekkää.Mielipiteitä saa olla mutta asiattomia kommentteja ei pidä laukoa kenellekään.Toinen vastaavantyyppinen loukkaus on se että jos esim 25-vuotias ja 14-vuotias seurustelee niinmennään sanomaan ettei 25-vuotias voisi rakastaa toista aidosti vaan haluaa vaan päästä sänkyyn ja saada nuorta. Tälläisen suhteen hyväksyttävyydestä voidaan keskustella ja perustellusti voidaan pitää suhdetta tuomittavana.Etenkin kun kyseessä on rikos.Mutta siitä huolimatta ei saisi mennä väittämään tuollaista.Mitään ihmisryhmää ei saisi panetella,loukata tai solvata vaikka tekoja ei hyväksyttäisi.Tosiasia on että on pariskuntia joista toinen on ollut vasta 14 ja toinen yli 25 kun ovat ja ovat vielä yli kymmenen vuoden jälkeen yhdessä ja taatusti rakastavat toisiaan. En väitä että olisi hyväksyttävää että seurustelee 14-vuotiaan kanssa mutta se ei oikeuta panettelemaan ihmisiä sillä jopa rikollisia pitää kunnioittaa