Seksuaalirikokset aidosti rangaistaviksi teoiksi

Turku

/ #3 Et taida Kati ihan ymmärtää

20.12.2007 10:36

kuinka monitahoisia tällaiset asiat ovat.Tosiaisia on että me emme voi tietää mitä on tapahtunut.Mitä on hyväksikäyttö?Mikä on tulkittu hyväksikäytöksi?Olet varmaan myös nähnyt tv-dokumentteja joissa on kerrottu isistä joita on väärin perustein syytetty hyväksikäytöstä ja asetettu lasten tapaamiskieltoon.He ovat syyttä saaneet leiman loppuiäkseen.
Miesten, naisten ja lasten oikeusturva toteutuu vain jos kaikkien oikeusturva toteutuu.Pelkkä äidin väite ei voi riittää tuomioon..Tätä käytetään nykyisin lyömäaseena erotilanteissa.Vielä kauhistuttavampaa on rahan tekeminen lapsilla-väitetään miehen syyllistyneen rikokseen jotta saataisiin korvauksia yhteiskunnalta.
Milloin te hyvät naiset aiotte ryhtyä itsenäisiksi, vahvoiksi aikuisiksi joihin voi luottaa, ja luovutte lapsellisesta epäluulostanne meitä miehiä kohtaan?Syyllisen rooli ei kelpaa minulle eikä toivottavasti muillekaan miehille.
Olen feministi ja kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa.En pidä tällaisista lynkkaushankkeista joissa totuus on ensimmäinen uhri.Ne ovat natsitouhuja.
Kati.Olen kanssasi samaa mieltä siitä että lasten oikeudet on turvattava.Heillä on oikeus myös siihen ettei heihin istuteta kaunaa miehiä kohtaan jo lapsena.Ja eikö ole niin että kun aikuisten asiat tulevat kuntoon lasten asiat tulevat kuntoon automaattisesti.
Mitalilla on aina kaksi puolta.