Maahanmuuttajien tuet

Ei niin sisisilmäinen
Vieras

/ #1053 Kuppaaminen sekä hyysääminen seis!

19.07.2013 11:40

Loisiminen seis. Maahanmuuttajille ainoastaan perustoimeentulo, sama kuin peruspäiväraha. Ei mitään ajokorttien maksuja, autoja, uusia huonekaluja, uusia vaatteita toimeentulotuen piiristä. Me Suomalaiset joudumme venyttämään senttejä saadaksemme edes perusvaatetuksen niskaamme. Miksi muualta tulleita pitäisi kohdella toisin? Tässä maassa on satoja kuntia, joissa muuttotappio riivaa ja asuntoja löytyy pilvin pimein vapaina. Maahanmuuttajat näihin kuntiin, ei pääkaupunkiseudulle, jossa asuntopula riivaa meitä aborginaaleja. Helsingissä asuntojono on n.20 000. Jokainen mamu menee jonon ohi, vaikka täällä löytyy veronmaksajia jotka maksaisivat vuokransa itse. On suoranainen lottovoitto saada oman synnyinkunnan asunto. Lisäksi jokainen mamu pitäisi joutua maksamaan taannehtivasti kielikoulutukset, jos keskeyttää ensimmäisen. Moni mamu keskeyttää kun ei huvita palatakseen useita kertoja oppimaan alkeet. Tämäkin rasittaa niin kouluttajia kuin veroeuroja. Jos Suomalainen joutuu aikuiskoulutuksessa uusimaan kokeita, maksaa hän ne omasta pussistaan. Miksi tässäkään asiassa olisi toisin? Kotouttamistuet ovat muualla maailmalla huomattavasti järkevämmällä tolalla. Onko meidän syytä tarkistaa tätä käytäntöä? Kyllä on. Ilman rasismin häivää. Mamut naureskelevat yleisesti tämän maan käytännöille sekä höveliä rahanjakoa. Nämä edellämainitut asiat ovat itse nähtyjä sekä maahanmuuttajien itse kertomia. Ei satukirjoista..