Maahanmuuttajien tuet

/ #1072 Sinä sosiaalipuolella vuosikymmeniä töitä tehnyt

01.08.2013 22:01

#1069: Hävettää -

Lue Kauppalehden sivuilta parin etiopialaisen rahahuijauksesta KORKEIMMANOIKEUDEN päätös,saat sinäkin vähän tietoa todellisesta rahanjaosta.Ainahan HARKINNANVARAINEN TOIMEENTULOTUKI,josta tuntuvat saavan mamut sekä romanit mitä vaan keksivät pytää. Pelkäävätkö työntekijät samoin kuin jo kaupantyöntekijät Eikö päätöksiä voi tehdä nimettömänä?  Tehdäänkö mamuile ja romaneille kotikäyntejä joissa tarkastetaan avun tarve,kantaväestölle usein tehdään.Kantasuomalaisia kehoitetaan hankkimaan vaatteensa kirpputoreilta ja huonekalut kierrätyskeskuksista.. Mutta eihän se kuulu mamujen/ romanien kulttuuriin,EI KUULU MINUNKAAN,minäkin haluan Säkkijärven heimopuvun sekä tylihuonekalut.Kaikki kalusteet jäivät SUOMEN uuden rajan taakse.Katson olevani sotapakolainen,tosin jo turvapaikan saanut,veroja olen maksanut SUOMELLE 42 vuotta. Tietysti tukia voisi antaa näin jälkikäteenkin. Vilä lopuksi uskotko sosiaalityöntekiä,etta tämä etiooppiais pariskunta on ja oli ainoa huijari? Katso KL:n nettisivuilta KO:n päätös etiooppialaisen hujareiden tuomiosta ja huiatuista raha määristä,mieti sitten miten suu pannaan.