Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #19303

21.08.2013 17:20

On turmeltunut ihminen jo Aadamista asti. On meissä myrkky pahuuden parantumattomasti. Ei itseään siis yksikään pois orjuudesta osta. Vain Jumala vain armosta voi nostaa turmiosta. 2.Me hylkäsimme Jumalan, vaan Poikansa hän antoi. Vaivoissa ristinkuoleman syntimme Jeesus kantoi. Hän taisteli ja lunasti niin meidät kuolemalta. Voitettu on ja voimaton kuoleman hirmuvalta. 3.Hän elämä ja valo on ja tiemme, totuutemme ja sana katoamaton, annettu oppaaksemme. Ei kädestään hän kenenkään suo riistää elämäämme. Näin uskoen ja luottaen Kristuksen turviin jäämme. Virsi 264

Herääkö tässä yhteydessä keskustelua kolmiyhteisestä ykseydestä Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Itselläni on kirjat jääneet lukematta tuosta kohdasta. Kristinuskon mukaan käsittääkseni Jumala itse kärsi minun puolestani ja sovitti minun synnin (synnit). Näin saan armosta ja anteeksiantamuksesta käsin olla vapaa. Näin uskoen ja luottaen Kristuksen turviin jään.