Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #19306 Ettekö vieläkään tiedä, tästä vaihtoehdosta?!

21.08.2013 17:56

Tälle nykyiselle, EPÄ oikeuden mukaisesti / laittomasti, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi ja hirveiksi, SYYSTÄ (kaikki vääryys) = kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, Jumalan Sanan VASTAISESTI, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi tavalla toimivalle, zaatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen palvelevalle maailman / ihmiskunnan touhuille ja politiikalle on vaihtoehtokin. Tämä kaikille hyväksi, puhtaaseen / täysimääräiseen Totuuteen perustuvan ja mukaisen, ihan Lain / Laillisuuden, = kaikille Itse kaiken Luoja ja Omistaja Jumalan Luvallisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisesti toimivasta vaihtoehtoehdosta, onko kukaan kiinnostunut?

= Sitä; ei mitään pahaa eikä väärä ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan Totuuteen perustuva Vasta Oikeasti Laillisen Oikeuden mukaisesti toimivasta, kullekin tähän, vasta Oikeasti Krist. Raamatun UT mukiaseen yhteyteen / yhteistyöhön yhtyvälle turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistava ja takaava. Josta nyt Kaikkivaltiaan virkaa hoitava Kristus Jeesus sanoi: ”Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhuskautta, niin se ohessa / myötä teille kaikki muukin tulee, mitä kaikille hyväksi Oikein elämässä tarvitaan.

Tästä vaihtoehto mahdollisuudesta Kristuksen Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen. Puolustaja Pyhä henki, joka Totuuden henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsutun palvelijansa.