Avoin ja vapaa internet on vaarassa

inkeri
Vieras

/ #9

30.04.2011 21:44

*Niin, mitä siitä holokaustista? Neuvostoliitossahan sitä oli eniten, eiks niin? Venäläiset tappoivat juutalaisia +Hitler, tietenkin jne... Kauanko jaksatte uskoa tuota aivopesua? Neuvostoliitossa on tapettu juutalaisia, suomalaisia, venäläisiä, ukrainalaisia, valkovenäläisiä..... mikään kansa monikansallisesta Neuvostoliiton väestöstä ei säästynyt menetyksiltä, mutta puhutaan vain juutalaisista, se on tämän likaisen pelin henki. Kukaan ei puhu edes siitä, että siitä lähtien kun tsaariperhe tapettiin, Neuvostoliitossa ja nykyään Venäjällä venäläisiä on ollut vallassa ja korkeimmissa viroissa pienen pieni murto-osa - muut olivat ja ovat edelleen juutalaisia Leninistä Medvedeviin (joka on hänkin äidin puolelta juutalainen). Ja sitten se Hitler tietenkin... Moniko teistä tietää, että hänkin oli äidin puolelta juutalainen?... niinpä... siitä ei puhuta... Holokausti? Lukekaa Vanha Testamentti - näette mustaa valkoisella miten "jumalan valitsema kansa" on harrastanut rotusyrjintää, NATSISMIA, aina siitä lähtien kuin heitä on ollut olemassa, heidän jumalan tahdosta ja avulla, tappaen alkuperäiskansoja ("koska jumala on luvannut heille nämä maat ikuiseen omistukseen ja alkuperäiskansat orjuuteen") tuhoten alkuperäiskansojen kulttuuria, valtioita, tappaen ja alistaen ja lopulta orjuuttaen. Minkä kansan omistuksessa ovat pankit (joiden orjiksi on tehty lähes koko maapallo) ja kenen käsissä ovat lähes kaikki maapallon resurssit? Niinpä... jumalan valitsema, jumalan tahdosta... Tosin heidän jumala ei ole minun Jumala - minun Jumala on Luoja, heidän jumala on hävittäjä ja tuhoaja..

Ilm. 2:9
"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- S**tanan synagogaa he ovat!

Ilm. 3:9
Niinpä minä annan sinulle väkeä S**tanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

Olen pahoillani, että jouduin sensuroimaan Raamattua. Ilman itsesensuuria Raamattu ei näköjään läpäise keskustelupalstan sensuuria.

Tässä lisää ajattelemisen aihetta. Mm. siitä, miten pankit taikovat rahaa tyhjästä ja miten me kaikki tiedostamme sen tai emme, olemme pankkien orjia (aihetta sivuten, kun kerran kerroin, että nuo S:n synagogalaiset ovat tehneet koko maailman kansasta omia orjiaan): Ajan henki - http://vimeo.com/21920419